  • 1. Data: 2012-05-10 09:26:52
    Temat: Wymiana wadliwego ukladu w laptopie- jakie koszta?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Ile moze kosztowac wymiana ukladu grafiki w laptopie?
    Ew. "przekulkowanie", ale wolalbym jednak
    wymienic uklad i miec nieco wiekszy "swiety spokoj".
    (slynny uklad-grzejnik z serii gf8xxx)

  • 2. Data: 2012-05-10 09:50:00
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 10/05/2012 08:26, Q wrote:
    > Ile moze kosztowac wymiana ukladu grafiki w laptopie?
    > Ew. "przekulkowanie", ale wolalbym jednak
    > wymienic uklad i miec nieco wiekszy "swiety spokoj".
    > (slynny uklad-grzejnik z serii gf8xxx)

    Oj to zależy - pan Staszek zrobi to za 15zł zapalniczką
    (i pewnie podziała miesiąc taki laptop) a porządny reballing
    to pewnie koszt od 150zł (precyzyjna praca, sprzęt
    się musi amortyzować, etc.).

    We Wrocławiu chwalą http://laptopspa.pl/pl/index - napisz/zadzwoń.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-05-10 10:23:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > Ile moze kosztowac wymiana ukladu grafiki w laptopie?
    > Ew. "przekulkowanie", ale wolalbym jednak
    > wymienic uklad i miec nieco wiekszy "swiety spokoj".
    > (slynny uklad-grzejnik z serii gf8xxx)

    http://www.dataserwis.pl/
    http://www.finaltech.pl/

    Obie firmy znam osobiście i mogę spokojnie polecić.

  • 4. Data: 2012-05-10 10:40:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Oj to zależy - pan Staszek zrobi to za 15zł zapalniczką
    > (i pewnie podziała miesiąc taki laptop) a porządny reballing
    > to pewnie koszt od 150zł (precyzyjna praca, sprzęt
    > się musi amortyzować, etc.).

    ...a koszt scalaka + robocizny?

  • 5. Data: 2012-05-10 11:08:22
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > ...a koszt scalaka + robocizny?

    Tak na szybko:

    300-350 za reboling i 200 za układ pewny nowy

  • 6. Data: 2012-05-10 17:37:15
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 10/05/2012 09:40, Q wrote:

    > ...a koszt scalaka + robocizny?

    Zadzwoń/napisz do 2-3 firm i będziesz miał rozeznanie.
    Pytanie na zasadzie: ile będzie kosztowac wymiana silnika
    w samochodzie (silnik + rozbocizna).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-05-11 07:10:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Q pisze:
    > Ile moze kosztowac wymiana ukladu grafiki w laptopie?
    > Ew. "przekulkowanie", ale wolalbym jednak
    > wymienic uklad i miec nieco wiekszy "swiety spokoj".
    > (slynny uklad-grzejnik z serii gf8xxx)

    W Warszawie wymiana scalaka związanego z grafiką kosztowała coś pomiędzy
    300-400 zł. Gwarancja na miesiąc. Układ padł ponownie po dwóch miesiącach.
    Laptop: HP Compaq 6735B - seria businessowa (nie pawulon) :).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2012-05-11 08:54:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Zadzwoń/napisz do 2-3 firm i będziesz miał rozeznanie.
    > Pytanie na zasadzie: ile będzie kosztowac wymiana silnika
    > w samochodzie (silnik + rozbocizna).

    Post obok podałem cenę z firmy która zajmuje naprawą laptopów i ma do tego
    odpowiedni sprzęt a nie mikrofalówkę + lutownic :)

  • 9. Data: 2012-05-11 09:25:52
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 11/05/2012 06:10, Piotr Rezmer wrote:

    > W Warszawie wymiana scalaka związanego z grafiką kosztowała coś pomiędzy
    > 300-400 zł. Gwarancja na miesiąc. Układ padł ponownie po dwóch miesiącach.
    > Laptop: HP Compaq 6735B - seria businessowa (nie pawulon) :).

    Z ciekawości sprawdziłeś, czy wymienili, czy tylko 'uruchomili' ten sam?
    Cwaniaki czasem tylko wygrzewają taki układ, wtedy podziała miesiącami.
    Wymiana na nowego typu GPU praktycznie powinna usunuąć problem na lata.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 10. Data: 2012-05-11 11:59:25
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    DooMiniK pisze:

    > Z ciekawości sprawdziłeś, czy wymienili, czy tylko 'uruchomili' ten sam?
    > Cwaniaki czasem tylko wygrzewają taki układ, wtedy podziała miesiącami.
    > Wymiana na nowego typu GPU praktycznie powinna usunuąć problem na lata.

    Niestety nie wiem. Komputer szwagierki, nie wiem nawet czy jest podany
    numer seryjny na scalaku.

    --
    pozdrawiam
    Piotr