  • 11. Data: 2019-04-25 17:26:09
    Temat: Re: Wymiana świec i kabli WN
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/04/2019 13:42, Bolko wrote:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Auto zachowuje sie jakbym startował z trójki.
    > Oraz wyskakuje check co jakiś czas.
    > Pojechałem do gazownika który podłłaczył kompa i powiedział że jest problem
    > z cewką i kablami.

    > dzieki to jest myśl

    To na 99% jest cewka, ale swiece bym przy okazji tez wymienil. Komp mu
    na bank nie powiedzial, ze cos jest z kablami tylko zapewne cos w stylu
    misfire on cylinder X. W kazdym razie swieca, na tym garze bedzie
    zaolejona. Przerabialem temat w Z22YH.

  • 12. Data: 2019-04-25 18:15:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 17:26:11 UTC+2 użytkownik K napisał:

> [...]
    > na bank nie powiedzial, ze cos jest z kablami tylko zapewne cos w stylu
    > misfire on cylinder X. W kazdym razie swieca, na tym garze bedzie

    wymieniłem dzisiaj kable
    mam wrażenie że jest gorzej niż było.

    pytanie czy wymienić świece za 150 zł
    czy cewke za 250 zł

  • 13. Data: 2019-04-25 20:37:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > widze że prof Chris coraz bardziej popularny

    tak, przycisk nawet dostał od YouTuba ;)

    https://youtu.be/6EdJiwiFzbk?t=55

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 14. Data: 2019-04-26 07:37:20
    Od: p...@g...com

    -- https://youtu.be/6EdJiwiFzbk?t=55

    zdecydowanie ma poczucie humoru :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=6EdJiwiFzbk&feature=
    youtu.be&t=11m17s

  • 15. Data: 2019-04-26 10:16:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/04/2019 17:15, Bolko wrote:

    > wymieniłem dzisiaj kable
    > mam wrażenie że jest gorzej niż było.
    >
    > pytanie czy wymienić świece za 150 zł
    > czy cewke za 250 zł

    Cewke.

  • 16. Data: 2019-04-26 11:54:16
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/04/2019 09:16, K wrote:

    > Cewke.

    Pamietaj, ze chinskie cewki maja to do siebie, ze przestaja dzialac
    zwykle po roku, poltora. Uzywane oryginaly to loteria, mozesz juz kupic
    taka, ktora niedomaga albo zaraz zacznie.

  • 17. Data: 2019-04-26 13:56:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 26/04/2019 09:16, K wrote:

    >Pamietaj, ze chinskie cewki maja to do siebie, ze przestaja dzialac
    >zwykle po roku, poltora.

    A francuskie to juz dluzej dzialaja ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2019-04-26 14:55:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >wymieniłem dzisiaj kable
    >mam wrażenie że jest gorzej niż było.

    >pytanie czy wymienić świece za 150 zł
    >czy cewke za 250 zł

    Masz jedna cewke w rozdzielacz, czy 4 cewki, czy 2 podwojne ?

    Bylo pare rad:
    -odpalic silnik mniej wiecej na minute, zgasic, pomacac
    swiece/gniazda - moze ktores zimniejsze, bo nie pali,
    -zdjac kabel ze swiecy i zobaczyc czy jest roznica w pracy.
    Dobrze jest miec jedna swiece luzem, moze byc stara, zeby cewka
    miala gdzie iskrzyc,

    ale bywa, ze wyniki sa takie niewyrazne.

    -wymienic jedna swiecę, jak nie pomoze, to wykrecona wkrecic w kolejny
    cylinder ... moze sie trafi.
    Cztery na raz raczej nie padly.

    -obejrzec wieczorem, moze bedzie widac jakies blyski ...

    J.

  • 19. Data: 2019-04-26 17:04:05
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 26 Apr 2019 13:56:25 +0200, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    > A francuskie to juz dluzej dzialaja ? :-)

    Francuskie to albo zastrajkują, albo podpalą samochód.

    Mateusz

  • 20. Data: 2019-04-26 21:52:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > Dobrze jest miec jedna swiece luzem, moze byc stara, zeby cewka
    > miala gdzie iskrzyc,
    >
    > ale bywa, ze wyniki sa takie niewyrazne.
    wymieniłem wszystkie świece na nowe ale nie orginalne zamienniki
    tylko polecane z forum.
    Ten tysiąć kilometrów powinny zrobić.

    Z ściągałem kable pojedynczo i po każdym razie samochód gasł
    wg tego pana :
    https://youtu.be/vax8rFvb-0I

    Przyłożyłem kable do bloku silnika i na każdym kablu pomiędzy nim
    a blokiem była iskra.

    Wiec teoretycznie cewka (jest jedna) jest OK.

    Ale jak potem w Krakowie pojeżdziłem po korkach piątkowych
    to na początku było OK.
    Ale potem znowy przy startowaniu z jedynki zachowywał się jak by to była trójka.

    Byłem u mechanika tak na szybko w piątek.
    Stwierdził że sprzegło ciężko chodzi ale na forach o tym piszą.
    Zaciągnął hamulec i trójka i auto zgasło
    Nic mu nie piszczało przy okazji.
    Wiec ?????

    Pytanie czy wymieniać sprzgło za 1000zł czy cewke za 260zł?

    świece stare na moje oko są OK