  • 1. Data: 2011-11-03 21:26:26
    Temat: Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
    Od: maciek <a...@g...pl>

    Bez pasów jeździć nie należy, ale są kierowcy, którzy posiadają
    zaświadczenie lekarskie zwalniające je z tego obowiązku.
    Kupno nowego samochodu w salonie wiąże się z przykrym piskiem
    alarmującym, że pasy trzeba zapiąć. Pokazywanie desce rozdzielczej w/w
    zaświadczenia nie pomaga.
    Widziałem u taksówkarza w Holandii parę lat temu taki gadżet: wsadzoną w
    zapięcie pasów blaszkę, identyczną z tą, która zwisa z pasów. Nie wiem,
    czy blaszkę taksiarz odciął z odpowiedniego kompletu pasów, czy kupił to
    jako gadżet na ebay.
    Pytanie: czy to się da gdzieś kupić, a tak w ogóle to jak tego szukać
    (zapinka, końcówka, wtyczka, czy jak to nazwać)?
    Chodzi o Dacię Duster. U dealera facet sprzedający akcesoria nie słyszał
    o czymś takim. Czy pozostaje jedynie szukać po szrotach pasów z klamerką
    pasującą do zapięcia Dustera?

    pozdr.
    --
    Precz z komuną !
    [http://ochocki.salon24.pl/]

  • 2. Data: 2011-11-03 21:37:16
    Temat: Re: Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    np.
    http://allegro.pl/zapinka-pasow-bezpieczenstwa-ucisz
    -sygnal-i1879128707.html
    Tylko nie pisz że to nie do Dacii bo tyle to chyba jesteś w stanie znaleźć.

  • 3. Data: 2011-11-03 21:43:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Chlopie jak ty sobie w zyciu radzisz ?
    http://allegro.pl/pas-pasy-bezpieczenstwa-zapinka-be
    lt-lock-i1900371853.html

    sz.

  • 4. Data: 2011-11-03 22:04:52
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-11-03 21:37:16 niejaki Marek P. napisał:
    > np.
    > http://allegro.pl/zapinka-pasow-bezpieczenstwa-ucisz
    -sygnal-i1879128707.html
    > Tylko nie pisz że to nie do Dacii bo tyle to chyba jesteś w stanie znaleźć.

    40zł?? ktoś ochujal

    masz tu do wyboru do koloru
    najtańsze 3$ - przesyłka gratis

    http://s.dealextreme.com/search/buckle+seat+belt

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2011-11-03 22:05:06
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-03 21:26, maciek pisze:

    W Focusie działa taki patent:

    1. Wrzucamy na "luz"
    2. Zaciągamy "ręczny"
    3. Zamykamy drzwi od wewnątrz
    4. Przekręcamy kluczyk na zapłon i wyłączamy
    5. Wkładamy pas do zapięcia raz i wyjmujemy z powrotem.
    6. Przekręcamy kluczyk na zapłon
    7. Wkładamy i wyjmujemy pas do zapięcia 10. razy (albo do skutku)
    8. Jak wszystko pójdzie dobrze kontrolka niezapiętych pasów powinna trzy
    razy zamigać

    Bez kombinowania z blaszkami. Weź pod uwagę, że w nowoczesnych autach
    sygnalizacja zapiętych pasów jest sprzężona ze sterownikiem poduszki
    powietrznej. Wystrzelenie poduszki przy wypadku przy niezapiętych pasach
    to już poważna sprawa. Google twierdzi, ze w Daci Duster "legalnie"
    wyłącza się kontrolkę pasów pasażera wyłączając przyciskiem opisanym w
    instrukcji właśnie poduszkę powietrzną pasażera. Ma to sens.
    Tylko że pewnie nie da się wyłączyć poduszki kierowcy. Ewentualnie
    pokombinuj (na własną odpowiedzialność!!!, bo możesz odpalić poduchy) z
    bezpiecznikiem od Airbagów.
    Albo po prostu odżałuj i do serwisu, na pewno mają możliwość wyłączenia
    z poziomu komputera.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 6. Data: 2011-11-03 22:22:43
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    maciek <a...@g...pl> napisał(a):

    > Bez pasĂłw jeĹşdziÄ&#65533; nie naleĹźy, ale sÄ&#65533; kierowcy, ktĂłrzy
    posiadajÄ&#65533;
    > zaĹ&#65533;wiadczenie lekarskie zwalniajÄ&#65533;ce je z tego obowiÄ&#65533;zku.
    > Kupno nowego samochodu w salonie wiÄ&#65533;Ĺźe siÄ&#65533; z przykrym piskiem
    > alarmujÄ&#65533;cym, Ĺźe pasy trzeba zapiÄ&#65533;Ä&#65533;. Pokazywanie desce
    rozdzielczej w/w
    > zaĹ&#65533;wiadczenia nie pomaga.
    > WidziaĹ&#65533;em u taksĂłwkarza w Holandii parÄ&#65533; lat temu taki gadĹźet:
    wsadzonÄ&#65533; w
> [...]
    pasĂłw, czy kupiĹ&#65533; to
    > jako gadĹźet na ebay.
    > Pytanie: czy to siÄ&#65533; da gdzieĹ&#65533; kupiÄ&#65533;, a tak w ogĂłle to jak
    tego szukaÄ&#65533;
    > (zapinka, koĹ&#65533;cĂłwka, wtyczka, czy jak to nazwaÄ&#65533;)?
    > Chodzi o DaciÄ&#65533; Duster. U dealera facet sprzedajÄ&#65533;cy akcesoria nie
    sĹ&#65533;yszaĹ&#65533;
    > o czymĹ&#65533; takim. Czy pozostaje jedynie szukaÄ&#65533; po szrotach pasĂłw z
    klamerkÄ&#65533;
    > pasujÄ&#65533;cÄ&#65533; do zapiÄ&#65533;cia Dustera?

    Tak z ciekawości spytam. Jaką chorobę, z wyjątkiem chorób mózgu, trzeba mieć
    żeby dostać zaświadczenie umożliwiające nie zapinanie pasów.

  • 7. Data: 2011-11-03 22:31:49
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > maciek <a...@g...pl> napisał(a):
    > Tak z ciekawości spytam. Jaką chorobę, z wyjątkiem chorób mózgu, trzeba
    > mieć
    > żeby dostać zaświadczenie umożliwiające nie zapinanie pasów.

    np. ciąże podwyższonego ryzyka, ale ciąża to nie choroba przecież...

    Jacek

  • 8. Data: 2011-11-03 22:33:17
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Bez pasów jeździć nie należy, ale są kierowcy, którzy posiadają
    > zaświadczenie lekarskie zwalniające je z tego obowiązku.

    A dlaczego takim pozwala się jeździć? I będzie prób setką, wpadnie czoło
    na mnie i się przytulimy?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2011-11-03 22:51:16
    Temat: Re: Wy??czenie czujnika niezapi?tych pas?w
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-03 21:37, Marek P. pisze:
    > np.
    > http://allegro.pl/zapinka-pasow-bezpieczenstwa-ucisz
    -sygnal-i1879128707.html
    Type R :D
    10 lat temu "tajper" to było szybkie auto.

  • 10. Data: 2011-11-03 22:55:50
    Od: maciek <a...@g...pl>

    W dniu 2011-11-03 22:31, Jacek pisze:
    > Użytkownik "kogutek"<s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > np. ciąże podwyższonego ryzyka, ale ciąża to nie choroba przecież...
    >
    > Jacek

    Chirurgia trzustki

    --
    Precz z komuną !