  • Data: 2005-08-11 13:33:27
    Temat: Wyjscie z TPNET do TPTRANSIT
    Od: "Lukasz \"Nestor\" Szczepanski" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziendobry,

    Od jakiegos czasu zastanawia mnie co sie dzieje na styku tpnet/tptransit
    i dalej na styku tptransit/telia. Jestem uzytkownikiem neo640 i te
    horrendalne packet lossy granicza ze smiesznoscia.
    Pytanie jest takie, co sie tam dzieje i dlaczego? Czy router gubi
    pakiety czy moze wycina 'wiekszosc icmp' ? A najwazniejsze jest kiedy to
    zostanie naprawione :)

    Ponizej przykladowy mtr.

    http://www.ninja-cartel.info/mtr.htm

    Ps. Czy ktos wie co sie dzieje z hostmasterem art.pl? Od miesiaca nie
    moge sie doprosic o zmiane NS'ow swojej domeny :|

    Nestor