  • 1. Data: 2013-08-15 21:09:52
    Temat: Wycena samochodu
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    pomożecie? :)

    Potrzebuję wyceny auta, Mercedes Benz w123 sedan 1980 rok, 2.0 benzyna
    na gaźniku stromberg, blacharsko bez zarzutu, drobne ogniska na
    nadkolach od wewnątrz. Przebieg autentyczny 137000km, pierwszy i jedyny
    właściciel w niemczech, nivo, auto pełen oryginał oprócz wydechu, nowe
    opony, metalowe kołpaki.

    Ktos ma dostęp do eurotaxu, audatexu czy czegoś podobnego co pomoże
    wskazać wartość?

    A jeżeli nie to gdzie uzyskać wycenę takiego pojazdu?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za porady,
    Nex@pl

  • 2. Data: 2013-08-15 23:23:01
    Temat: Re: Wycena samochodu
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnątrz. Przebieg autentyczny 137000km, pierwszy i jedyny właściciel w
    > niemczech, nivo, auto pełen oryginał oprócz wydechu, nowe opony, metalowe

    a) spierdalaj

    > Ktos ma dostęp do eurotaxu, audatexu czy czegoś podobnego co pomoże
    > wskazać wartość?
    >
    > A jeżeli nie to gdzie uzyskać wycenę takiego pojazdu?

    b) kazdy normalny rzeczoznawca zrobi wycene auta, tylko trzeba zaplacic i
    zapewne tu jest problem, ze szkoda ci po prostu szmalu.

    c) z tego co piszesz, jak dla mnie max 1k zł / jeden tysionc peelenów/

    d) pewnie wlascicielem jest bezdzietna kobitka, bez nalogow jezdzaca tylko w
    niedziele na targ po warzywa? albo pan dochtór a ten merol jest dziewiatym
    autem w rodzinie?

  • 3. Data: 2013-08-16 10:34:17
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > kołpaki.
    >
    > Ktos ma dostęp do eurotaxu, audatexu czy czegoś podobnego co pomoże

    ja Ci wyceniam na milijon pln.
    bez kozery.

  • 4. Data: 2013-08-16 14:13:38
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2013-08-15 23:23, asasa pisze:(...)

    > b) kazdy normalny rzeczoznawca zrobi wycene auta, tylko trzeba zaplacic i
    > zapewne tu jest problem, ze szkoda ci po prostu szmalu.

    Tak owszem, byłem już u jednego z PZMOTu i nie wiele mi pomógl, bo auto
    unikatowe...
    Pytam nie z lenistwa. Może ktoś przerabiał tkai temat i ma kogos
    sprawdzonego.

    (...)>

    Właścicielem jestem ja, poszkodowanym także.