    From: "bartekkr" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wybor kilku czesci do Punto
    Date: Sun, 7 Mar 2010 22:22:45 +0100

    Znajomy poprosil mnie o zakup kilku czesci w intercarsie z racji posiadanych
    przeze mnie znizek. Natrafilem jednak na problem, ktorego nawet on nie
    potrafi rozwiazac. Auto to Punto 1,2 75KM z 1996 roku bez ABS.
    Chce kupic szczeki hamulcowe na tyl. Mysle o ATE. W katalogu wystepuja 2
    wersje - System hamulcowy: Bendix i System hamulcowy: Delphi Lockheed. Jest
    jakas szansa na "wyczajenie" jakie sa w konkretnym Punto bez rozbierania?
    Pierwsze wygladaja tak:
    http://sklep.intercars.com.pl/pics/003/650207.jpg
    a drugie
    http://sklep.intercars.com.pl/pics/003/650274.jpg
    Zastanawiam sie takze nad klockami na przod. Wybor padl na ATE, tylko mysle
    czy brac te ze stykiem zuzycia czy bez. Mozna je stosowac zamiennie?
    Musze tez kupic przewody hamulcowe przednie, ale tu raczje nie mam
    problemow - tez wybieram ATE.
    Co do amortyzatorow przednich - mysle o KYB. Teraz pytanie - czy przy
    wymianie amortyzatorow powinno sie tez wymienic sie tez oslony i odboje?
    To chyba wszystko. Pomozecie? ;)