  • 1. Data: 2016-08-07 21:33:46
    Temat: Wtyk w kształcie scalaka na tasmę
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Kiedys popularne były "emulatory eprom" ktore na końcu kabla taśmowego
    miały wtyczkę do wsadzenia w standardową podstawkę 20-40pin w miejsce
    epromu. Szukam takiej wtyczki zaciskanej na taśmę.

    Zerkam tu i tam i nie widzę ich za duzo, ale to pewnie dlatego że nie
    znam poprawnej nazwy. W TME nazywają to "IDC DIP" i nawet kilka widze,
    ale czy to jedyne nazwa pod jaką wystepują?

  • 2. Data: 2016-08-08 18:02:00
    Temat: Re: Wtyk w kształcie scalaka na tasmę
    Od: janek kwiatkowski <t...@a...pl>

> [...]
    > znam poprawnej nazwy. W TME nazywają to "IDC DIP" i nawet kilka widze,
    > ale czy to jedyne nazwa pod jaką wystepują?
    DIL IDC Header
    http://www.tme.eu/pl/katalog/polprzewodniki_112140/#
    search=dil+idc&s_field=accuracy&s_order=DESC

    TomT

  • 3. Data: 2016-08-08 22:26:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-08 18:02, janek kwiatkowski wrote:
    > DIL IDC Header
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/polprzewodniki_112140/#
    search=dil+idc&s_field=accuracy&s_order=DESC

    Dzieki, to mniej więcej to co znalazłem. mselektronik tez ma (ale w
    bandyckich ilościach). Chyba to już towar vintage :D