    From: Kenjiro <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Włamanie do telefonu?
    Date: Fri, 31 May 2013 10:32:21 +0200

    Witam,

    mam iPhone'a 4S. Dziś miałem sytuację, że ktoś z mojej listy kontaktów
    zadzwonił do innej osoby z mojej listy kontaktów, przy czym nie ma
    możliwości, żeby znał ten numer. Czasami widuje się różne ogłoszenia
    typu "śledzenie smsów", telefonów itd... Czy to faktycznie może działać?
    Czy ktoś mógł zdalnie włamać się do mojego telefonu?? Dodam, że nie jest
    to osoba o uzdolnieniach technicznych czy IT.
    Jakim cudem coś takiego mogło mieć miejsce??

    Dajcie znać!