  • 1. Data: 2009-04-30 09:15:54
    Temat: Wirtualne przeglądarki - xenocode
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam http://www.xenocode.com/browsers/
    Działa to komuś ? sprawdzałem na ff i operze ale po zainstalowaniu
    pluginu nie chce się nic uruchomić

  • 2. Data: 2009-04-30 11:08:40
    Temat: Re: Wirtualne przeglądarki - xenocode
    Od: Ru <c...@g...com>

    On Apr 30, 11:15 am, hazet <h...@n...pl> wrote:
    > Witamhttp://www.xenocode.com/browsers/
    > Działa to komuś ? sprawdzałem na ff i operze ale po zainstalowaniu
    > pluginu nie chce się nic uruchomić

    Mi na szczescie udalo sie sciagnac od nich - bo na poczatku kazda
    przegladarke mozna bylo sciagnac i zapisac jako plik exe u siebie na
    dysku. Jak chcesz to mam ie6, ie8, i ff2.

  • 3. Data: 2009-05-01 07:02:14
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
    > Witam http://www.xenocode.com/browsers/
    > Działa to komuś ? sprawdzałem na ff i operze ale po zainstalowaniu
    > pluginu nie chce się nic uruchomić

    Działa i to o dziwo szybko, widać te updaty dla wtyczki w końcu coś dały ;)
    U mnie za pierwszym razem koszmarnie długo sie uruchamiały te
    przeglądarki, także może musisz poczekać? No i firewalla sobie ustaw na
    tryb "pytaj", bo się ta wtyczka łączy z ich serwerem.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";