  • 1. Data: 2011-06-12 16:36:09
    Temat: Winkliiiii.....
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Zolte oddycha - 130/50 - cos tam gadane bylo ze to nascie pkt....
    No i ze trzeba wozic ze soba DR i ubezp...
    I jak to kurwa jest ze moto z Grojca, prawko z Pruszkowa a D.O. z Marek :)
    No i jak zwykle, czar, wdziek, siwy lep...
    no i ten tego ...
    Czas odstawic szklaneczke ze skoczem i udac sie w ktorys weekend gdzies na
    tor.
    Bo winkli mi trza...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-06-12 17:00:18
    Temat: Re: Winkliiiii.....
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-06-12 18:36, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > I jak to kurwa jest ze moto z Grojca, prawko z Pruszkowa a D.O. z Marek :)
    > No i jak zwykle, czar, wdziek, siwy lep...
    Że mam rozumieć że puścili Cie wolno? Wizerunek psujesz....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-06-12 18:41:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 19:00, Qlfon pisze:
    > Że mam rozumieć że puścili Cie wolno? Wizerunek psujesz....
    Popatrzyli,pokiwali głowami i puścili...
    było pewnie jak jak w filmie:
    -Pan żonaty?
    -Tak.
    Proszę jechać,życie już Pana ukarało..
    :-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-06-12 18:42:15
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Qlfon"
    Wizerunek psujesz....

    Wizerunek to by padl jakbym jakies staruszcze w ciazy na pasach
    przepuscil...jak to ostatnio kolega w polnocnego wschodu zrobil...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-06-12 18:50:18
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > no i ten tego ...
    > Czas odstawic szklaneczke ze skoczem i udac sie w ktorys weekend gdzies na

    bo w niedzielę od czerwca do sierpnia nie opłaca się zapierdalać?

  • 6. Data: 2011-06-12 21:26:14
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-06-12 20:42, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    >
    > Wizerunek to by padl jakbym jakies staruszcze w ciazy na pasach
    > przepuscil...jak to ostatnio kolega w polnocnego wschodu zrobil...

    E tam, On obronił wizerunek - nie przepuścił;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050