  • 1. Data: 2016-04-19 00:36:22
    Temat: Lumia 532
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Wrażenie jest pozytywne, ale:
    1. Tradycyjnie: jaki jest fajny player do mptrójek?
    Do filmów? Do jutupki? Do www? NAwigacja?
    2. Nie da się wybierać programów od instalacji na komputerze jak w
    sklepie Googla? A jak nie to MS nie pociągnie z tym długo.
    Aplikacje od dzwonienia jakieś fajne są?

    Pomysły niezłe ale szczegóły słabe.

  • 2. Data: 2016-04-21 23:59:19
    Temat: Windows ex Re: Lumia 532
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Największym problemem z jakim się spotkałem jest integracja kont. Tu mi
    wwaliło pełno kontaktów z Fejsa. Po co mi poseł Pięta w kontaktach, nie
    będę do niego dzwonił. Jakiś inny program do kontaktów jest?
    To mnie uwiera. Ale z tego co wiem Microsoft dołozył trochę do tego
    foniku, który chyba jest za dobry dla mas. Ma 8 giga pamięci i 4 rdzenie
    i 1 giga RAM co za ten piniądz jest bardzo dobrą wartością