  • 21. Data: 2009-12-23 11:11:54
    Temat: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Zawsze możesz ustawić sobie fetchmail, gmail ma to chyba wbudowane w
    > konfigurację i
    > pobierać z wp na gmaila.

    To musze sprawdzic, widzialem tylko przekierowanie poczty, ale to odpada bo
    wtedy to juz sie zmienia 'oryginalny' mail.

    > No i polecam jakieś przezwoite konto komercyjne z:
    > - imap tls
    > - smtp tls ssl (jak widze tych biznesmenków z laptopikami w makdonaldziku
    > ssających
    > jawnie swoje biznesikowe emaile to mi się słabo robi, to wystarczy sobie
    > usiąść obok
    > ze sniferem i poznać plany finansowe, hasła do różnych usług i z kim
    > zdradza żonę ;)
    > - z dużą quotą, z możliwością powiększenia
    > - fetchem pozostałych kont
    > - backupem online

    No wlasnie, a znasz taki, jakis w miare popularny i niezawodny? Bo nawet
    home.pl nie ma tego.

    Pozdr;

  • 22. Data: 2009-12-29 17:32:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-23 12:11, Jeremiasz wrote:

    > No wlasnie, a znasz taki, jakis w miare popularny i niezawodny? Bo nawet
    > home.pl nie ma tego.

    gmail :-) Może być komercyjny.
    http://www.google.com/apps/intl/en/business/gmail.ht
    ml

  • 23. Data: 2009-12-29 18:31:57
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > To musze sprawdzic, widzialem tylko przekierowanie poczty, ale to odpada bo
    > wtedy to juz sie zmienia 'oryginalny' mail.

    Możesz ustawić z jakiego maila odpowiadasz będąc w gmailu na stronie i
    tak samo możesz mieć w thunderbirdzie, czy cczego tam używasz kilka
    serwerów SMTP ustawionych i wysyłać z emaila, z którego akurat chcesz.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 24. Data: 2009-12-31 13:22:25
    Od: W <a...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wystukał, co następuje:

    > gmail :-) Może być komercyjny.
    > http://www.google.com/apps/intl/en/business/gmail.ht
    ml

    Nie ma już darmowego google apps we własnej domenie?! :O

  • 25. Data: 2010-01-01 13:17:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W pisze:

    > Nie ma już darmowego google apps we własnej domenie?! :O

    Jak nie jak tak?

    http://www.google.com/apps/intl/pl/group/index.html

  • 26. Data: 2010-01-11 11:00:19
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Jak nie jak tak?
    >
    > http://www.google.com/apps/intl/pl/group/index.html

    To musiałbym zainstalować aplikacje Google w domenie Wirtualne Polski;-))
    (ze swoim kontem pocztowym na wp nie moge sie rozstac)

    pozdr;

  • 27. Data: 2010-01-11 11:05:25
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Możesz ustawić z jakiego maila odpowiadasz będąc w gmailu na stronie i tak
    > samo możesz mieć w thunderbirdzie, czy cczego tam używasz kilka serwerów
    > SMTP ustawionych i wysyłać z emaila, z którego akurat chcesz.

    Hmm...czy to znaczy, że uzywając Outlooka 2007 na PC z kontem pocztwoym na
    Gmail moglbym, kozystajac z tego konta wysylac maile tak, ze beda wysylane
    faktycznie przez konto na Witrualne Polsce? W sumie...to by bylo fajnie.
    Tylko co potem jak ktos odpowie na takiego maila? Poleci na serwer Witrualne
    Polski i się już zrobi rozdwojenie jaźni:-) Ale WP raczej nie ma opcji, żeby
    'bezśladowo' przeforwardować maila na konto Gmail.

    Pozdr;

  • 28. Data: 2010-01-11 11:23:56
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jeremiasz pisze:

> [...]
    > Polski i sie ju? zrobi rozdwojenie ja 1/4 ni:-) Ale WP raczej nie ma opcji, ?eby
    > 'bez?ladowo' przeforwardowaae maila na konto Gmail.

    WP ma opcję beżsladowego przesyłania maili, ale nie jest ona bezpłatna.
    Dlatego dawno temu rozstałem się z kontem na WP.

  • 29. Data: 2010-01-14 07:45:45
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > WP ma opcję beżsladowego przesyłania maili, ale nie jest ona bezpłatna.
    > Dlatego dawno temu rozstałem się z kontem na WP.

    O, to sprawdze. Ale, ze wszystkie dane pierwotnego zachowuje, w sensie, data
    wyslania przez nadawce i takie tam?

    Pozdr;