  • Data: 2010-05-23 14:59:53
    Temat: Windows Media Center - jak to jest?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    jak to teraz jest z Windows Media Center? Z tego co mi teraz wiadomo,
    to byla to osobna wersja Windows. A teraz znajduje, ze pobierz za
    darmo... freeware....Czyzby Microsoft odpuscil sobie zdzieranie
    haraczu?

    Czy jak mam swoj system Windows XP Prof. to moge MCE sobie sciagnac i
    zainstalowac?

    --
    ThinkXtra