  • 1. Data: 2016-02-26 10:13:32
    Temat: Wiertła do PCB z aliexpress
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Panowie, czy kupował ktoś z Was węglikowe wiertła do PCB u chińczyków? Muszę
    odbudować zapas, a u nas z niepojętych dla mnie przyczyn ceny takich wierteł
    wystrzeliły w kosmos. Na Aliexpres z tego, co widzę, jest ogromna rozpiętość cenowa.
    Średnicę 0,7mm można kupić już za 2,76$, ale całkiem podobne z wyglądu wiertła są i w
    cenie 4-5$/10szt (linki poniżej), niewiele się zaś różniące są po 10$ i więcej, cały
    czas za 10szt.
    Stąd pytanie: ktoś próbował, może coś powiedzieć?

    http://www.aliexpress.com/item/Excellent-Quality-A-B
    ox-of-Ten-Circuit-Boards-PCB-Print-0-7mm-Drill-3-175
    -Shank/32556237939.html

    http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-10pcs-0
    -7-PCB-mini-drill-Bit-tungsten-steel-carbide-for-pri
    nt-circuit-board/32439904753.html

    Na koniec zaś jako ciekawostka: nowa jakość chińskiej myśli technicznej: wiertarka do
    PCB:

    http://www.aliexpress.com/item/New-Mini-DC-6V-Electr
    ic-Motor-Drill-PCB-Hole-Tools-Model-Gimlet-with-AA-B
    attery-Case/32461830133.html?

  • 2. Data: 2016-02-26 16:46:03
    Temat: Re: Wiertła do PCB z aliexpress
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 26.02.2016 o 10:13, Jarek P. pisze:
    > Panowie, czy kupował ktoś z Was węglikowe wiertła do PCB u chińczyków?

    Tak.

> [...]
    czas za 10szt.
    > Stąd pytanie: ktoś próbował, może coś powiedzieć?

    Ja kupiłem 10 sztuk 0,8 mm (4,49$). Na ebayu - mam wrażenie że znacznie
    szybciej przysyłają.
    Wiercą pięknie, ale ja hobbystą jestem, nie zrobiłem nimi tysięcy otworów.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2016-02-29 16:38:13
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 16:46:04 UTC+1 użytkownik Kaczin napisał:

    > Ja kupiłem 10 sztuk 0,8 mm (4,49$). Na ebayu - mam wrażenie że znacznie
    > szybciej przysyłają.
    > Wiercą pięknie, ale ja hobbystą jestem, nie zrobiłem nimi tysięcy otworów.

    Zamówione 10 sztuk 0,7mm, przyjdą, zobaczymy. Wiercę też czysto amatorsko, cudów nie
    wymagam, niech tylko nie trzeba ich będzie wywalać co płytkę.

  • 4. Data: 2016-03-01 12:04:07
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-29 o 16:38, Jarek P. pisze:

    > Zamówione 10 sztuk 0,7mm, przyjdą, zobaczymy. Wiercę też czysto amatorsko, cudów
    nie wymagam, niech tylko nie trzeba ich będzie wywalać co płytkę.

    Ja mam 7 rozmiarów takich od 0,7$ do 1,4$ za 20 sztuk. Nie wyrzucam co
    płytkę.