  • 1. Data: 2016-04-13 16:15:40
    Temat: Wielkość laptopu a wielkość dłoni.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    PO roku składania kasy i analizowania specyfikacji różnych laptopów
    chciałem nabyć laptopa w weekend.
    I zonk.
    Krótko
    12 calowym=lekki laptopie nie umiałem na nim napisać zdania.
    Mam 190 cm i adekwatne dłonie.
    Pytanie kupić i się nauczą ręce nowej klawiatury.
    Czy wrócić do 15.6.
    Oddzielna klawiatura nie wchodzi w grę.

    Inne opcje.

  • 2. Data: 2016-04-13 19:42:39
    Temat: Re: Wielkość laptopu a wielkość dłoni.
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-13 o 16:15, Bolko pisze:
> [...]
    > Mam 190 cm i adekwatne dłonie.
    > Pytanie kupić i się nauczą ręce nowej klawiatury.

    Na Twoim miejscu popróbowałbym różnych klawiatur w różnych laptopach, są
    spore różnice w ergonomii. Popatrz też na modele 13-14 cali, mogą okazać
    się niewiele cięższe od 12, a znacznie wygodniejsze.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2016-04-13 22:04:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-04-13 16:15, Bolko wrote:

> [...]
    > Mam 190 cm i adekwatne dłonie.
    > Pytanie kupić i się nauczą ręce nowej klawiatury.

    Klawiatura to chyba jednak bardziej drugorzedna rzecz, niz sam rozmiar
    urzadzenia i ekranu - moim zdaniem. Pytanie czy np. planowales lapsa
    12" bo to poreczne urzadzenie, czy jednak jestes w stanie zarzucic ten
    rozmiar i uzywac czegos wiekszego, za to zyskac wieksze klawisze i
    przekatna.

    Do kazdej klawiatury da sie przyzwyczaic i nauczyc na niej pisac
    bezwzrokowo. Pewnie tymi samymi dlonmi jakos dajesz sobie rade
    z pisaniem wiadomosci na smartfonie?

    --

    memento lorem ipsum