  • Data: 2009-04-29 10:08:19
    Temat: Wielki garnek na wielka banie ;))) POMOCY !!!
    Od: "Darek F." <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Blagam pomozcie, bo mam problem...

    Potrzebuje wielki garnek na moja banke (najchetniej szczekowy, przezyje tez
    integrala) - obwod banki 63,5cm, wiem, wiem, mutanty nie powinny jezdzic na
    moto ale jakos tak wyszlo...
    Jak na razie moje wszelkie poszukiwania sa bezowocne, jedyne co wlazlo mi na
    banke to Shoei XR-1000 w rozmiarze xxxl (na domiar zlego w tym rozmiarze
    jest tylko czarny...).
    Jednak cena tego Shoei'a lekko powala, wiec szukam tanszej opcji (powiedzmy
    polowe jego ceny...)

    Przewaznie kaski na mnie wchodza, ale jest problem z dlugoscia skorupy, bo
    albo brode mam wbita, albo "gnonojad" na szybce...
    RATUNKU !!!

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok