  • 31. Data: 2011-05-23 16:46:35
    Temat: Re: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Nie no, Praga Zdrój odżywa ??? :)
    Trzeba zajrzeć :)
    --
    zakan
    GSXRK6 - króluje
    Cygnus - rządzi w mieście
    Giant - tyra wszędzie

  • 32. Data: 2011-05-23 17:59:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-23 16:24, falco pisze:

    > Się rozglądałem, nawet Ostremu Garbusa pod 2oo podregulowałem, ale
    > Dniepra z wozem nie widziałem a na BMW się nie znam... ;)
    Wystarczyło żółte zauważyć.
    > Spotkania mamy cykliczne, choć ja nie zawsze przyjeżdżam, ale myślę, że
    > w końcu będzie okazja poznać więcej osób z Precla na żywca...
    No, byli tutejsi krzykacze:-)
    > Jakby co, to mój Trampek zawsze najbardziej się... błyszczy... ;););)
    w nocy wszystkie itd.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2011-05-24 14:14:43
    Temat: Re: Grupa Praska rezurekszyn
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** zbigi
    Ano chyba nic? Wystarczy, ze posklada i sie dotoczy? :P

    A zes przejrzal - a ja chcialem tak delikatnie, zeby wczesniej
    wyjechal, serwis zrobil poprzedniego dnia etc...
    bo przeca nie bedziemy siedziec tam po nocy :)

    P.S. Majom nam siakas lawkie wystawic w sensie wieksza bo tam stoliki
    male som

  • 34. Data: 2011-05-25 21:18:02
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    No dobra, k.wa przyznac sie kto byl, bo nikogo nie znam ;-)
    W sumie, jak sie ktos przyzna to i tak nie bede wiedzial who is who...

    A, i z kim wracalem przez wieksza czesc drogi na wies?
    Jakis taki orurowany byl dookola. Motur. Nie czlek. Nie wiem, moze
    terenowy... "L" duze z tylu mial napisane. To do Lasu moze przeznaczony...

    MS

  • 35. Data: 2011-05-25 21:38:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 23:18:02 +0200 osobnik zwany Mat S
    wystukał:

    > No dobra, k.wa przyznac sie kto byl, bo nikogo nie znam ;-) W sumie, jak
    > sie ktos przyzna to i tak nie bede wiedzial who is who...

    no nie chrzań bo gadaliśmy przez całe spotkanie.

    masti z duzym czerwonym bakiem :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 36. Data: 2011-05-25 21:58:35
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 145 roku bieżącego, masti zeznał(a) jak następuje:

    > Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 23:18:02 +0200 osobnik zwany Mat S
    > wystukał:

    > no nie chrzań bo gadaliśmy przez całe spotkanie.
    >
    > masti z duzym czerwonym bakiem :)

    Ciekawostka, post Mata mi zniknął, był i nie jest :-)

    Apropos pytania, to ja byłem i zmyłem się niestety jako pierwszy z
    powodu... zawirowań rodzinnych... że tak to ujmę delikatnie.

    Następnym razem wyłączę telefon na czas spotkania, w ten sposób nikt
    mnie nie zdenerwuje i nie będę się musiał ulatniać jako pierwszy :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 37. Data: 2011-05-25 22:04:20
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Następnym razem wyłączę telefon na czas spotkania, w ten sposób nikt
    mnie nie zdenerwuje i nie będę się musiał ulatniać jako pierwszy :-)

    No - ja wlasnie wrocilem, ale piwosze jeszcze zostali.
    Jak na pierwszy raz bylo niezle choc zimno, a jest przeciez mozliwosc
    zrobienia rezerwacji w srodku...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 38. Data: 2011-05-25 22:05:23
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 146 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

    Byłeś nieodpowiednio ubrany :-)

    Mnie tam było ciepło.

  • 39. Data: 2011-05-25 22:07:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 00:04:20 +0200 osobnik zwany Tytus z domQ
    wystukał:

    no gdzie tam zimno? fajnie było
    dziekówka za organizację :)

  • 40. Data: 2011-05-25 22:09:49
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    Dnia 145 roku bieżącego, masti zeznał(a) jak następuje:

    Ciekawostka, post Mata mi zniknął, był i nie jest :-)

    A bo anulowałem jako robiący wrażenie niewiele wnoszącego.

    MS