  • 101. Data: 2011-06-11 19:22:28
    Temat: Re: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    On Sat, 11 Jun 2011 21:19:28 +0200
    "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:

    > Siemka
    >
    > *** "PawelK vel Pablo"
    > Wszystko przez Ciebie :P
    >
    > Czyzbys sprawil sobie prawdziwe 0,6 motocykla???

    Ech złośliwiec :-)

    --
    PawelK vel Pablo

  • 102. Data: 2011-06-11 19:39:50
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Ech złośliwiec :-)

    Podkladki pod sprezynke wlozone???
    to do ludzi ten bywszy prehistoryczny pojazd - lub do muzeum...
    I trenowac - F4 powinna po jakim czasie dac Ci mniej niz 5 sek do 100 km/h
    :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 103. Data: 2011-06-11 20:34:14
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 162 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

    > Siemka
    >
    > *** "PawelK vel Pablo"
    > Ech złośliwiec :-)
    >
    > Podkladki pod sprezynke wlozone???

    eee???

    > to do ludzi ten bywszy prehistoryczny pojazd - lub do muzeum...
    > I trenowac - F4 powinna po jakim czasie dac Ci mniej niz 5 sek do 100
    > km/h :)

    Najpierw gumy... są takie parchy ze starch się bać.

    Kurde w Larssonie mógłbym miec od ręki ale maxxisy a nic nie wiem co to
    za cholerstwo.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 104. Data: 2011-06-11 21:05:41
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "PawelK vel Pablo"
    eee???

    Nie eee tylko pod te kulawe sprezyne co to AZ nie mogl zrozumiec...

    ***Najpierw gumy... są takie parchy ze starch się bać.
    Kurde w Larssonie mógłbym miec od ręki ale maxxisy a nic nie wiem co to
    za cholerstwo.

    Wez siem kolego zastanow...masz na wlasciwej stronie Wawy Huberta, serwis na
    Minskiej z super cenami i obsluga.
    Tam cos dobierzesz.
    motogumy.pl

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 105. Data: 2011-06-11 21:14:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-11, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > eee???

    Nie sluchaj Tytusa. To taka metoda stosowana w Hondach - gdy jedna
    sprezyna jest krotsza od drugiej to kompensujesz podkladkami.

    > Kurde w Larssonie mógłbym miec od ręki ale maxxisy a nic nie wiem co to
    > za cholerstwo.

    Cos sie tak czepil tego Larssona? ;-) Jeszcze Ci nowy motur pod tym
    Larssonem przewroca i po co Ci to. Tam to najlepiej kupowac zamienniki
    oryginalow ktore w ASO kosztuja fortune ale nie gumy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 106. Data: 2011-06-11 21:59:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-11 22:34, PawelK vel Pablo pisze:
    > Kurde w Larssonie mógłbym miec od ręki ale maxxisy a nic nie wiem co to
    > za cholerstwo.

    Zależy które. W quadach to jedne z lepszych, a w moto - no cóż, gonią za
    czołówką. Latałem na Maxxis Presa Sport w TL-u i mogę śmiało polecić.
    Szybko się kleją, nie wymagają rozgrzewania, ładnie trzymają na mokrym i
    na śniegu (testowałem w trakcie gradobicia), jedyny minus - tył zszedł
    mi po 6 kkm, przód po tym przebiegu w ogóle się nie zużył.

    Pozdr
    DP

  • 107. Data: 2011-06-11 23:47:09
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 162 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Cos sie tak czepil tego Larssona? ;-) Jeszcze Ci nowy motur pod tym
    > Larssonem przewroca i po co Ci to. Tam to najlepiej kupowac
    > zamienniki oryginalow ktore w ASO kosztuja fortune ale nie gumy.

    Bo dwie ulice od domu i od ręki, ot co.

    Na oponeo musiałbym czekać dwa tygodnie na przesyłkę, a tyle nie
    wytrzymam :-) Na starych gumach nie chcę latać.

  • 108. Data: 2011-06-12 00:22:19
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 162 roku bieżącego, Don Pedro zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > na mokrym i na śniegu (testowałem w trakcie gradobicia), jedyny minus
    > - tył zszedł mi po 6 kkm, przód po tym przebiegu w ogóle się nie

    6kkm na gumę to mało trochę. Moje pilot roady 2ct po 10kkm wyglądają
    jak nowe obie.

  • 109. Data: 2011-06-12 06:30:22
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 02:22, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 162 roku bieżącego, Don Pedro zeznał(a) jak następuje:

    > 6kkm na gumę to mało trochę. Moje pilot roady 2ct po 10kkm wyglądają
    > jak nowe obie.

    No właśnie po Maxxisie na tył założyłem pilot road 2ct a z przodu został
    Maxxis. Wyszło świetne połączenie i po 10kkm nie było widać zużycia.

    Pozdr
    DP

  • 110. Data: 2011-06-13 08:05:45
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.06.2011 PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisał/a:
    > Helo,
    >
    > Z kim w ostatnią środę rozmawiałem o f4i ?
    > Przyznawaj się bez bicia :-)

    Ze mną.

    > Wszystko przez Ciebie :P
    > http://skocz.pl/dctgk