  • 1. Data: 2013-07-29 09:48:01
    Temat: Warszawa - Stargard Szczeciński
    Od: GZ <g...@w...pl>

    Witam, poszukuje najlepszej trasy z Warszawy do Stargargu Szczecińskiego. Wyjazd
    jutro ok. 4.00, proszę o jakieś propozycje (ile też potrzebuje czasu).

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2013-07-30 10:05:14
    Temat: Re: Warszawa - Stargard Szczeciński
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-07-29 09:48, GZ pisze:
> [...]
    jutro ok. 4.00, proszę o jakieś propozycje (ile też potrzebuje czasu).

    A2 + S3 ?

  • 3. Data: 2013-07-30 12:55:10
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    > A2 + S3 ?

    Słaby pomysł. Z A2 nie zjedziesz na S3 na północ. Trzeba zjechać na południe
    i za parę kilometrów zrobić nawrotkę na dk3 na północ. Poza tym wjazd na
    obwodnicę Gorzowa w przebudowie i przy obecnym ruchu tworzzą się korki w w
    kierunku na połnoc.

    Targeo pokazuje A2, S11, DK92, DK24, DW160 i końcówka po DK10. Jak chcesz
    płacić za autostradę to ten wariant wydaje się rozsądny.
    Jeśli nie to: DK/S7, DK10, (DK15, DK80 - oszczędzasz 3zł omijając wspólny
    odcinek A1 i DK10, powrót na DK10 za Bydgoszczą).
    Drugim wariantem dojeżdżam z Mokotowa do centrum Bydgoszczy bez poganiania w
    4-4:15. Dalej nie znam drogi, targeo twierdzi, że jeszcze 3,5h do Stargardu.

  • 4. Data: 2013-08-05 00:13:53
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2013-07-30 12:55, Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    > południe i za parę kilometrów zrobić nawrotkę na dk3 na północ. Poza tym
    > wjazd na obwodnicę Gorzowa w przebudowie i przy obecnym ruchu tworzzą

    Gość już pewnie jakoś pojechał ale wg mnie najlepszy wariant (najszybszy
    i komfortowy) to A2 do węzła Torzym, dalej Sulęcin Gorzów Wlkp i S3.
    Omija się zatłoczoną 3-jkę, zwłaszcza Skwierzynę i objazd w Gorzowie do
    obwodnicy od jej strony. Te 52 km od A2 do S3 się szybko w miarę
    przelatuje. Można by się zmieścić w czasie 6h. Tylko niestety trzeba
    zapłacić za A2.