  • 1. Data: 2018-01-25 19:22:36
    Temat: Warszawa - Söll
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Podpowiedzcie mi, jak ktoś wie, jak lepiej jechać w sobotę 3 lutego z
    Warszawy do Söll w Austrii? Google Maps pokazuje albo A1, potem przez
    Czechy (Ostrawę i Brno), albo nieco dłużej i bardziej na północ S8, A4,
    dalej przez Niemcy. Ta druga trasa wydaje mi się wygodniejsza, ale
    podobno w okolicach Monachium mogą być korki. I ile czasu może zająć
    przejazd? Google podaje w tej chwili nieco ponad 11 godzin - ale to
    będzie zmiana turnusów. Da radę w jeden dzień, jeżeli się wyjedzie
    odpowiednio wcześnie?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2018-01-25 22:35:05
    Temat: Re: Warszawa - Söll
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 25.01.2018 o 19:22, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > podobno w okolicach Monachium mogą być korki. I ile czasu może zająć
    > przejazd? Google podaje w tej chwili nieco ponad 11 godzin - ale to

    Korki mogą być (a właściwie na pewno będą) na obwodnicy Monachium i w
    okolicy Rosenheim. Ja bym doliczył 1-2 godziny (nie koniecznie tylko na
    te korki, ale ogólnie ze względu na wzmożony ruch).
    Trasą przez Salzburg nigdy nie jechałem. Natomiast znajomi trzy lata
    temu jadąc stali w mega korkach z powodu zwężeń na autostradzie z 3 do
    jednego pasa - niemiecka policja w okolicy granic przeprowadzała kontrole.

    > Da radę w jeden dzień, jeżeli się wyjedzie
    > odpowiednio wcześnie?

    To zależy ile osób kieruje, jak się kierowca czuje na siłach itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2018-01-27 12:28:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 25.01.2018 o 22:35, LEPEK pisze:
> [...]

    Popatrz sobie dzisiaj na ruch w godzinach planowanego przejazdu.
    Będziesz miał porównanie.

    Pozdr,

  • 4. Data: 2018-01-27 13:37:56
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Popatrz sobie dzisiaj na ruch w godzinach planowanego przejazdu.
    > Będziesz miał porównanie.

    No właśnie, to samo mi przyszło do głowy. W tej chwili w Niemczech widzę
    tylko korek/większe spowolnienie pod Ingolstadt, przez Czechy
    praktycznie wszędzie jest na zielono, ale Google Maps nadal twierdzi, że
    przez Niemcy będzie najszybciej.