  • 1. Data: 2010-07-22 19:52:51
    Temat: Warszawa --> Kołobrzeg - jak jechać?
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Którędy jest najsensowniej jechać z Warszawy do Kołobrzegu (konkretniej do
    Pogorzelicy niedaleko Rewala).

    Mapa Google sugeruje tak:
    Warszawa - Płońsk - Drobin - Sierpc - Lipno - Chełmno - Tuchola - Człuchów -
    Biały Bór - KOSZALIN - Kołobrzeg.

    To ponoć ok. 520 km, 8-9 godzin jazdy.

    Czy to optymalna trasa, czy są lepsze?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-07-22 20:07:09
    Temat: Re: Warszawa --> Kołobrzeg - jak jechać?
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > Mapa Google sugeruje tak:
    > Warszawa - Płońsk - Drobin - Sierpc - Lipno - Chełmno - Tuchola - Człuchów -
    > Biały Bór - KOSZALIN - Kołobrzeg.

    wiesz co... trasa ok (jechałem w zeszłym roku) ale okolice Tucholi
    raczej w dzień - w nocy od cholery zwierzyny - kumpel skasował
    chłodnicę na sarnie i resztę nocy go holowałem prawie nad morze.
    Jeśli mógłbym ci poradzić to tnij obwodnicą Toruń - Bydgoszcz i dalej
    na Koszalin. Trochę dalej ale spokojniej i drogi po remontach.
    Szczególnie w nocy.

    --
    GregorY

  • 3. Data: 2010-07-23 06:59:06
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Warszawa - Płońsk - Drobin - Sierpc - Lipno - Chełmno - Tuchola -
    > Człuchów - Biały Bór - KOSZALIN - Kołobrzeg.

    Koszalin - Kołobrzeg przygotuj się na giga korki przy wyjeżdzie z Koszalina
    na Kołobrzeg bo to ta sama droga co na Mielno. Do tego przed samym
    Kołobrzegiem jest prowadzona jakaś robota drogowa. Ruch wachadłowy i jest
    zalecany objazd przez Dygowo - radze skorzystać. Km. kilka nabijesz więcej
    ale raczej spokojnie pojedziesz.

  • 4. Data: 2010-07-23 08:19:18
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    o widzisz mz - zapomniałem o tym odcinku - skrzyżowanie na mielno
    zawsze powoduje paliptację serca co bardziej nerwowych kierowców.

    --
    GregorY

  • 5. Data: 2010-07-24 08:23:01
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-07-22 19:52, latet pisze:
    > Mapa Google sugeruje tak:
    > Warszawa - Płońsk - Drobin - Sierpc - Lipno - Chełmno - Tuchola -
    > Człuchów - Biały Bór - KOSZALIN - Kołobrzeg.

    Jakbys sie zdecydowal na te trase to uwazaj w m. Bialy Bor. SM pstryka
    fotki za niewielkie przekroczenia i z zaskoczenia :)

    gogi