-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: [WRC] Rajd Szwecji
Date: Mon, 14 Feb 2011 17:01:10 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <ijbjk7$c77$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-171-74.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1297699271 12519 83.238.171.74 (14 Feb 2011 16:01:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 16:01:11 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350068
[ ukryj nagłówki ]
i klasyfikacja po rajdzie:
1. Mikko Hirvonen, Ford Fiesta WRC, 3:23:56,6
2. Mads ?stberg, Ford Fiesta WRC, +0:00:06,5
3. Jari-Matti Latvala, Ford Fiesta WRC, +0:00:34,0
4. Sebastien Ogier, Citroën DS3 WRC, +0:00:47,7
5. Petter Solberg, Citroën DS3 WRC, +0:01:31,2
6. Sebastien Loeb, Citroën DS3 WRC, +0:02:30,3
7. PG Andersson, Ford Fiesta WRC, +0:06:22,0
8. Kimi Räikkönen, Citroën DS3 WRC, +0:07:02,3
9. Matthew Wilson, Ford Fiesta WRC, +0:10:11,5
10. Khalid Al Qassimi, Ford Fiesta WRC, +0:10:31,1
wniosek mi sie nasuwa po obserwacji rajdow - rowniez z lat poprzednich:
1. od dwoch lat wlasciciwe tylko dwie marki sa na czele - czasami widac
w pierwszej dziesiatce inne marki, Mitsu, Subaru, Peugeot, Skode - ale
boj toczy sie od jakiegos czasu tylko miedzu fordem i citroenem
(od siedmiu lat citroen i zaloga C.Loeb jest na indywidualnym 1szym
miejscu, a druzynowo na 1szym miejscu Citroen lub Ford).
Brak zainteresowania rajdami innych producentow?
A co np. audi ze swoim quatro, lancia (fiat), .... - kiedys w czolowce a
teraz zero zainteresowania, czy brak budzetu? Czesto marki ze swymi
modelami uwazanymi za sportowe w zadnych rajdach nie biora udzialu.
2. patrzac na tegoroczne samochody nastapila jakas miniaturyzacja: Ford
zmienil Focusa na Fieste, a citroen C4 na DS3.
Ciekawi mnie powod takiego kierunku zmian - mniejsza masa auta?
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo