  • 1. Data: 2010-01-05 22:20:24
    Temat: [WRC] Blacharz-lakiernik z Rakowej - ale ktory? [CROSS][FUT]
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Poranne zaspanie, chwila gapiostwa, wymuszenie na rownorzednej
    krzyzowce. W normalnych warunkach zostalbym otrabiony z bezpiecznej
    pozycji :-) Niestety na dzisiejszym lodowisku pan mnie dopadl i
    zarobilem klapsa w boczek... Do roboty blotnik, drzwi.

    Ludziska w sieci polecają: Rakowa, Rakowa, Rakowa... Ale *ktory zakład*
    to ten dobry i godny polecenia? Google pokazalo mi warsztaty: Rakowa 16,
    18a, 44, 48...

    A moze jakis inny sprawdzony adres? Najlepiej na polnocy Wroclawia?
    Zalezy mi na kims, kto rzetelnie doradzi i wykona naprawe, bo do auta
    mam sentyment i pozbywac sie szybko nie mam zamiaru.

    --
    NotBear
    BeeMWe 316i/E30

  • 2. Data: 2010-01-06 08:11:44
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    NotBear <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > pozycji :-) Niestety na dzisiejszym lodowisku pan mnie dopadl i
    > zarobilem klapsa w boczek... Do roboty blotnik, drzwi.

    Aj waj, szkoda ładnej beemki... :(

    Rakowej nie znam, ale kilka razy robiłem mechanikę na Legnickiej, koło
    Mongolii, Auto Shop Jan Bęben (Nazwisko na bank dobre, nazwa zakładu mogłem
    przekręcić)

    Czekaj, znalazłem: bmw-klub --> polecane warsztaty
    Legnicka 52a.
    Auto-SHOP Jan Bęben 607 404 374 tel. stac. 071 350 07 06

    Bardzo profesjonalnie i chyba 100 % beemki tylko robią. Bardzo polecam.
    Tylko zadzwoń i zapytaj, czy oni w blacharkę też się bawią, bo nie jestem
    pewien... Jak nie to może kogoś polecą do zrobienia blach.
    Aha, jak jednak robią to może być ciut drożej niż u "pana Kazia" ale na bank
    będzie dobrze.

    Jadąc od miast ato jest zaraz przed Mongolią, za tą pojedyńczą samotną
    kamieniczką. Wjazd od parkingu przed Mongolią.

    Pozdr i zrób fure na glanc!
    Radarro
    e36 320 Touring

  • 3. Data: 2010-01-06 22:21:14
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-01-06 08:11, Radarro wrote:
    > Auto Shop Jan Bęben (Nazwisko na bank dobre, nazwa zakładu mogłem
    > przekręcić)
    > [...]Bardzo profesjonalnie i chyba 100 % beemki tylko robią.

    Braci Bebnow ja i moj samochod znamy obu. Przy czym faktycznie bardziej
    cenimy i polecamy wskazany warsztat przy Legnickiej :-)

    > Tylko zadzwoń i zapytaj, czy oni w blacharkę też się bawią, bo nie jestem
    > pewien...

    Chyba nie, ale sprawdzimy.

    > Pozdr i zrób fure na glanc!

    Dzieki! Bedzie jak nowa, szczegolnie, ze przy okazji pewnie naprawie
    slad po gwozdziu jakiegos gowniarza, no i dlugo odkladana polerke
    calosci. Tylko jak zwykle finansowo nie w pore...

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2010-01-07 11:22:07
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    NotBear <p...@i...pl> napisał(a):
    > Dzieki! Bedzie jak nowa, szczegolnie, ze przy okazji pewnie naprawie
    > slad po gwozdziu jakiegos gowniarza, no i dlugo odkladana polerke
    > calosci. Tylko jak zwykle finansowo nie w pore...

    Jakby Cie kiedyś napadla mysl na sprzedaz auta, to daj mi na pewno znaka, bo
    mam nieustajacy sentyment do e30 coupe :)

    Ogladam sie za kazdym niezwiesniaczonym e30 na drodze :)
    Wiem, jest alledrogo, ale na razie dopiero buduje garaz a i kobieta chyba by
    kolejnej beemki w domu nie zniosła :)

    Pozdrav ze Slaska!
    R-R