  • 11. Data: 2012-11-17 00:42:30
    Temat: Re: WP8 - wrażenia
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Nie bede sie spieral, temat nigdy mnie nie wciagnal na tyle, zeby
    > wiedziec tutaj cokolwiek wiecej, jednak mnogosc aplikacji sugeruje, ze
    > automatyczny profil pod Androidem moza bylo ustawic juz dosc dawno temu:
    > https://play.google.com/store/search?q=automatic+pro
    file&c=apps
    > Aplikacja, z ktorej kiedys korzystalem pochodzila ze sklepu wlasnie.

    Nie bede sie spieral, ze tak nie jest. Od niedawna uzywam androida i...
    moze dalem sie wrobic w to, co pisali (moze inni tez o tym nie wiedzieli
    jak ja i tez dla nich to byla "wreszcie" upragniona nowosc :)

  • 12. Data: 2012-11-17 12:49:57
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 16.11.2012 o 22:32 ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    pisze:

    > jezuuuu o czym Wy piszecie? JAk telefon może tego niemieć? (może poza
    > hostem usb)

    WP7 nie ma.

    > ToMasz

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 13. Data: 2012-11-17 13:43:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl> wrote:
    > Hej!
    >
    > Czy kto[ ma ju| mo|e telefon z WP8 na pokBadzie?

    Lumia 820

    > Je[li tak, prosz o info:
    >
    > - Czy da si odtwarza mp3 z karty SD, czy dalej trzeba u|ywa tego
    > badziewnego programu Zune do synchronizacji?

    Da się :-)

    > - Czy radio ma RDS? Da si nazywa zapisane stacje?

    Lumia nie ma radia, więc nie wiem

    > - Jest jaka[ przegldarka plików?

    nie znalazłem

    > - Jest poBczenie via USB w trybie pamici masowej?
    tak, dwie partycje - telefon i karta microUSB

    > - Jest funkcja wybierania po literze w dialerze? (tj. Wojciech = 96524324)

    nie

    > - Czy telefon jest hostem USB? Da si podpi pendrive? Klawierk? Mysz?

    Brak kabelka ;-)

  • 14. Data: 2012-11-17 19:52:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-16 23:54, Mr Misio pisze:

    > Cena postępu :) To co w telefonach bylo normalka od lat, np. wlacz
    > profil cisza czasowo do godz. 11.00 rano :) to np. Android nauczyl sie
    > niedawno (miesiac temu pojawila sie apka co to umie robic).

    lama

  • 15. Data: 2012-11-18 09:14:28
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 17.11.2012 o 13:43 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Lumia 820

    O, fajnie :)

    > Da się :-)

    Heckyeah! Wreszcie nauczyli się jednej kluczowej rzeczy dotyczącej
    wszystkich współczesnych telefonów :)

    > Lumia nie ma radia, więc nie wiem

    Oj... a to jest porażka. Każdy przeciętny, tani telefon w tej chwili ma
    radio...

    > nie znalazłem

    Jeśli jest w systemie dostęp do karty SD (a musi być, skoro odtwarzacz
    potrafi z niej czytać), to pewnie niebawem się pojawi.

    > tak, dwie partycje - telefon i karta microUSB

    > nie

    Kurczę, to wejście w alians z Microsoftem bardzo uwstecznia Nokię, bo w
    WP* nie ma funkcji, które były już w starych E66 na przykład. Jeszcze
    kilka wersji WP i pewnie ktoś wprowadzi tę 'innowację', ale szkoda, że
    Microsoft nie próbuje nawet utrzymać obecnych standardów...

    > Brak kabelka ;-)

    See. A specyfikacja coś mówi na ten temat? Manual? :)

    Dzięki za informacje, anyway :)

    Aha, odpowiedz jeszcze proszę na pytanie atm co do głośności budzika,
    dzwonka i muzyki :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 16. Data: 2012-11-18 22:15:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl> wrote:

    > Aha, odpowiedz jeszcze prosz na pytanie atm co do gBo[no[ci budzika,
    > dzwonka i muzyki :)

    Jak dla mnie dzwonik/alarmy są trochę za ciche, ale mam bardzo twardy sen
    :-P

    Muzyka w słuchawkach OK. Znajomi porównywali na lepszych słuchawkach jakość
    muzyki L820/iP4/iP5 i zgodnym chórem twierdzą, że w L820 jest lepiej. Na
    pewno jakąś rolę w tym ogrywa equalizer i Dolby.

  • 17. Data: 2012-11-18 22:43:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-18 22:15, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > muzyki L820/iP4/iP5 i zgodnym chórem twierdzą, że w L820 jest lepiej. Na
    > pewno jakąś rolę w tym ogrywa equalizer i Dolby.

    Jak wyglada sprzegniecie dzwiekow w Twoim telefonie? Czy maksymalnie
    wyciszajac guzikami na obudowie wyciszasz rowniez alarmy ustawione w
    kalendarzu?

  • 18. Data: 2012-11-19 17:05:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Kurcz, to wej[cie w alians z Microsoftem bardzo uwstecznia Noki,bo w
    > WP* nie ma funkcji, które byBy ju| w starych E66 na przykBad. Jeszcze
    > kilka wersji WP i pewnie kto[ wprowadzi t 'innowacj', ale szkoda, |e
    > Microsoft nie próbuje nawet utrzyma obecnych standardów...

    Okazało się, że "there is an app for that" :-)
    Super Dialer pozwala na wyboeranie cyferkowe literek ;-)
    http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/super-di
    aler/6d82a8e1-1e13-4ad7-a8a5-375061f2ea5c

  • 19. Data: 2012-11-19 17:05:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Jak wyglada sprzegniecie dzwiekow w Twoim telefonie? Czy maksymalnie
    > wyciszajac guzikami na obudowie wyciszasz rowniez alarmy ustawione w kalendarzu?

    Głośność alarmów jest niezależna od głośności dzwonka.

  • 20. Data: 2012-11-19 17:09:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-19 17:05, Maciej Bebenek wrote:

    > Głośność alarmów jest niezależna od głośności dzwonka.

    Piszac "alarmow" masz na mysli systemowy budzik i alarmy ustawione w
    kalendarzu czy tylko budzik?