  • Data: 2009-03-29 13:45:06
    Temat: [WAW] Jawa 175 59' powrot do zycia...
    Od: "Rufous" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    chce przywrocic do zycia Jawe 175 z chyba 59 roku :). Juz ze dwa lata temu
    mialem taki pomysl, zaczalem kompletowac czesci, ale jakos tak wyszlo, ze
    nie wyszlo...wczoraj spojrzalem na graty w garazu i szkoda sie zrobilo...w
    zwiazku z tym, kto w Warszawie (warsztat, zlota raczka, pasjonat?) pomoze mi
    uruchomic ten zabytek? Oczywiscie odplatnie..

    Mam wszystkie czesci do tego moto, 2 silniki 175 (chyba nawet w miare
    kompletne) i jeden 250. Dwie ramy (zdrowe), z czego jedna jest chyba 250.
    Blachy, blotniki, 2 baki, chyba 2 komplety kol. Niektore nowe czesci (jak
    zebatka na tyl, tuleje wachacza i takie pierdoly).

    Zatem, do zrobienia jest:

    - kompletny remont silnika (szlifowanie cylindra, regeneracja gniazd lozysk
    + wymiana lozysk i uszczelek), chyba naprawa pradnicy, bo cos z nia nie
    halo...
    - regeneracja amortyzatorow przednich i tylnych
    - malowanie i chromowanie czesci (gdzie w warszawie zrobia to przyzwoicie i
    niedrogo?)
    - drobne prace blacharskie, wybicie zapieczonych sworzni, dospawanie uchwytu
    (jednego, czy dwoch), chociaz z tym sam sobie poradze...

    Glownie chodzi mi o remont silnika, amorow i te nieszczesne chromy, gdzie to
    zrobic, zeby bylo tanio i dobrze, raczej z nastawieniem na dobrze?

    Ile mnie to moze wszystko kosztowac? Tak mniej wiecej :)

    Szukalem odpowiedzi w archiwum, troche znalazlem, studiuje caly czas, ale to
    wciaz za malo :)

    Z gory wielkie dzieki za pomoc!!

    Pozdrawiam!

    --