  • 11. Data: 2009-11-24 20:08:42
    Temat: Re: W połowie grudnia klienci sieci Era będą mogli płacić telefonem
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Duke wrote:

    > Kwota transakcji bezstykowej nie może przekroczyć 50 zł. Karta jest
    > ubezpieczona. Poza tym w momencie zauważenia kradzieży kartę można
    > zastrzec w banku.

    Najlepiej telefonicznie, prawda? :-)

  • 12. Data: 2009-11-24 20:17:33
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Najlepiej telefonicznie, prawda? :-)

    Zdecydowanie. :) A zauważyć kradzież można bardzo szybko, bo przecież o
    każdej transakcji jesteśmy informowani sms-em ;-)

  • 13. Data: 2009-11-25 08:45:23
    Od: " " <w...@g...pl>

    Miokosuki <M...@o...pl> napisał(a):

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7286439,Era_mobi
    lnych_platnosci_coraz_blize
    > j.html

    Koledzy widzę żartobliwie podeszli do sprawy. jednak sam system płatności jest
    naprawdę dobry i popularny na zachodzie. do tego ciekawe warunki smaej karty
    Era-Polbank

  • 14. Data: 2009-11-25 08:58:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    w...@g...pl wrote:

> [...]
    > naprawdę dobry i popularny na zachodzie. do tego ciekawe warunki smaej karty

    W zasadzie prawdziwe jest tylko jedno pytanie: po cholerę w tym układzie
    jest sam telefon??

  • 15. Data: 2009-11-25 10:10:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 17:47:07 +0100, Duke napisał(a):

    > Kwota transakcji bezstykowej nie może przekroczyć 50 zł. Karta jest
    > ubezpieczona.

    Jak w praktyce wygląda takie ubezpieczenie, najlepiej widać tutaj:
    "
    ,,PAKIET BEZPIECZNY MASTERCARD"

    § 9
    Wyłączenia odpowiedzialności

    5) Nieuprawnione transakcje o łącznej kwocie nie
    przekraczającej 100 PLN,

    8) operacje dokonane przez nieuprawnioną osobę
    przy użyciu Karty ze skopiowanymi danymi pochodzącymi
    z Karty, za pomocą specjalnych czytników
    (tzw. skimming)" -
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=919576&t=9
    19576&sr=ld&pn=1&cat=0

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-11-25 10:19:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 11:10:25 +0100, Chris napisał(a):

    > 8) operacje dokonane przez nieuprawnioną osobę
    > przy użyciu Karty ze skopiowanymi danymi pochodzącymi
    > z Karty, za pomocą specjalnych czytników
> [...]

    mbank.. to wiele wyjaśnia...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-11-25 10:23:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > mbank.. to wiele wyjaśnia...

    Znalazłeś następnego Wroga Publicznego #1?
    :-)

  • 18. Data: 2009-11-25 10:27:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 11:23:12 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Znalazłeś następnego Wroga Publicznego #1?
    > :-)

    Nie, skądże, jestem po prostu pod wrażeniem wielu epokowych wynalazków w
    dziedzinie tzw. stosunków z klientem wdrożonych przez firmy grupy BRE.
    Np. załatwienie wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta złożonej na piśmie
    z potwierdzeniem na kopii metodą "na radzieckiego bramkarza który nie uznał
    bramki" czy kilku bardzo ciekawych korespondencji które widziałem na własne
    oczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2009-11-25 14:09:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.11.2009 Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> napisał/a:

    > W zasadzie prawdziwe jest tylko jedno pytanie: po cholerę w tym układzie
    > jest sam telefon??

    Kanał zwrotny w sms/www/mms? Zwykła karta tego nie ma (no są powiadamiania na sms o
    transakcjach, ale nie w default i extra płatne).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 20. Data: 2009-11-27 14:04:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    > W zasadzie prawdziwe jest tylko jedno pytanie: po cholerę w tym
    > układzie jest sam telefon??

    Zeby sie pochwalic ?

    Era ma widac ambicje - dzis przyszla reklama ze jesli chce karte
    kredytowa Ery to oni zapraszaja.

    W sumie .. maja rozbudowany dzial rozliczen klientow, windykacji i
    pewne pojecie o rzetelnosci tych klientow - czemu nie ?

    J.