  • 11. Data: 2011-04-19 05:21:22
    Temat: Re: W którym TU można opłacać polise min. na cztery raty?
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 16:47:33 +0200, Inead napisał(a):

    > "BearBag" <b...@o...pl> wrote in message

    > Zobacz mbank... chociaż brak wpłaty pewnie nie wiąże się z zerwaniem umowy

    Ale chyba sprzedaż się wiąże, choć to kupujący musi wypowiedzieć.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 12. Data: 2011-04-19 10:12:53
    Od: Kuba <...@...pl>

    Jeżeli jesteś w wieku <= 30 to youcandrive.pl

  • 13. Data: 2011-04-19 13:16:59
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-19 10:12, Kuba pisze:
    > Jeżeli jesteś w wieku <= 30 to youcandrive.pl

    Tak z ciekawości sprawdziłem... BMW 120d w HB przechodzi,
    natomiast przy próbie sprawdzenia 120d w Coupe informuje, że:

    * Nie można ubezpieczyć wybranego pojazdu. Proponujemy w tej sprawie
    kontakt z agentem Ergo Hestii.

    Ciekawe... ten sam silnik, praktycznie to samo auto :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 14. Data: 2011-04-19 14:50:34
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2011-04-19 13:16, Rychu pisze:

> [...]
    > kontakt z agentem Ergo Hestii.
    >
    > Ciekawe... ten sam silnik, praktycznie to samo auto :)

    Może według ich założeń Coupe podpada pod auto sportowe/tuningowane - a
    takich przez youcandrive nie ubezpieczysz

  • 15. Data: 2011-04-19 15:10:17
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.04.2011 15:39, BearBag pisze:
> [...]
    > mbank odpada z innych powodów.
    > Jest jeszcze jakaś firma?
    > Auto sprzedaje niedługo i nie chce opłacać na poł roku.

    W link4 mam obecnie rozłożoną na 6 rat. Ale to jeszcze polisa z zeszłego
    roku, więc mogło się w między czasie pozmieniać.