  • 11. Data: 2009-04-07 05:50:52
    Temat: Re: W którą stronę kręcić? :-)
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:grdk4r$8p7$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości
    > Nadal pozdrawiam.

    No i? Chce Ci się? Potwierdza to tylko to co kiedyś tu napisałem: sporo
    ludzi jest tu tylko i wyłącznie po to, żeby dojebać innym i zabłysnąć.
    Zabłysnąłeś. Gratuluję...

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2009-04-07 05:51:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:grdlea$9tf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    > No troszke mnie to pytanie "zaskoczylo", ze tak to pozwole sobie
    > okreslic;)
    > Scisnac. Zaufaj mi:)

    Dzięki.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2009-04-07 06:46:58
    Temat: Re: W któr? stronę kręcić? :-)
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Eskimos napisał(a):

    > Napiąć bardziej. Przy okazji moto troche wstanie.

    Jak to Hanna przeczyta...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 14. Data: 2009-04-07 08:43:26
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 07 Apr 2009 08:46:58 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Jak to Hanna przeczyta...

    To jak odpisze, to ja na szczęście nie przeczytam :P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 15. Data: 2009-04-07 09:54:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > No i? Chce Ci się? Potwierdza to tylko to co kiedyś tu napisałem: sporo
    > ludzi jest tu tylko i wyłącznie po to, żeby dojebać innym i zabłysnąć.
    > Zabłysnąłeś. Gratuluję...

    Ale czy Ciebie to zabolało?
    Zabolałoby Cię gdyby ktoś Ci powiedział, że przy stole się nie puszcza
    bąków?

    Zresztą skoro ja tak błyszczę - cóż o Tobie powiedzą potomni?

    Nie moim zamiarem było dokuczać komukolwiek. To kwestia wychowania.
    Zresztą, cytować już umiesz, więc może nie wszystko stracone.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 16. Data: 2009-04-07 11:24:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > Nie moim zamiarem było dokuczać komukolwiek. To kwestia wychowania.
    > Zresztą, cytować już umiesz, więc może nie wszystko stracone.

    Poczytaj posty w usenecie - 90% nie spełnia tych kryteriów, które tak
    pieknie zacytowałeś z faka. Wszystkim piszesz takie bzdury, zamiast prosto
    napisać - kręć w lewo czy w prawo? Piszę na tej grupie od niedawna, nie
    znaczy to, że jestem debilem, ani jakimś niedorobieńcem usenetowym jak to
    miałeś przyjemność mnie przedstawić:-) Ale, jak Ci to sprawiło przyjemność
    to niech tam...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-04-07 11:49:58
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    wiadomościnews:grf7sp$j2b$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > miałeś przyjemność mnie przedstawić:-) Ale, jak Ci to sprawiło przyjemność

    NO I DUPA!

  • 18. Data: 2009-04-07 13:15:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości
    [ciach]

> [...]
    > miałeś przyjemność mnie przedstawić:-) Ale, jak Ci to sprawiło przyjemność

    Nigdy Cię nie nazwałem niedorobieńcem usenetowym.
    Nawet po cichu.

    A to, że 90% postów w usenecie nie spełnia tych kryteriów? To nic nowego,
    ale ja wierzę w postęp inteligencji.

    --
    Jasio
    vfr vx etz