  • 21. Data: 2012-01-12 18:59:09
    Temat: Re: W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejdą dopiero w 2013
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > A to już problem Twojego czytnika.

    Nie, to problem zachowania. Cytować też może jak chce

  • 22. Data: 2012-01-12 19:07:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości news:

    > Nie, to problem zachowania.

    Dokładnie.
    Po co utrudniać komuś życie, jeśli takie a nie inne ustawienie (domyślam
    się, że chodzi o qp), dokładnie NIC autorowi ustawienia nie daje, a
    wyłącznie utrudnia życie komuś innemu?

  • 23. Data: 2012-01-12 19:13:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    [...]

    > Nie, to problem zachowania. Cytować też może jak chce

    Nie - proble z QPą, to stary problem OE. I to jest problem Twojego
    czytnika naprawdę. Ja nie mam najmniejszych problemów z cytowaniem
    jego postów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2012-02-02 02:16:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Nie - proble z QPą, to stary problem OE. I to jest problem Twojego
    > czytnika naprawdę. Ja nie mam najmniejszych problemów z cytowaniem
    > jego postów.

    Nie, to nie jest problem OE tylko QP jako takiego. Nawet gdyby było inaczej
    to by nie tłumaczyło złośliwego zachowania.

  • 25. Data: 2012-02-02 10:50:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Thursday, February 2, 2012, 2:16:07 AM, you wrote:

    > Nie, to nie jest problem OE tylko QP jako takiego. Nawet gdyby było inaczej
    > to by nie tłumaczyło złośliwego zachowania.

    Problem ma OE - inne czytniki poprawnie interpretuję QPę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2012-02-02 10:55:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Problem ma OE - inne czytniki poprawnie interpretuję QPę.

    Zainstalować i zapomnieć o problemach:

    http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

  • 27. Data: 2012-02-02 21:48:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Problem ma OE - inne czytniki poprawnie interpretuję QPę.

    Nie. Po prostu nie ogarniasz całości problemu. I nie ma sensu tego tłumaczyć
    bo istotą sprawy jest złośliwe zachowanie a nie to, że jakiś czytnik według
    Ciebie ma problem.

  • 28. Data: 2012-02-02 22:49:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    > Nie. Po prostu nie ogarniasz całości problemu. I nie ma sensu tego tłumaczyć
    > bo istotą sprawy jest złośliwe zachowanie a nie to, że jakiś czytnik według
    > Ciebie ma problem.

    Jakbyś nie zauważył, to ja zwróciłem uwage na psucie poprawnie
    zadeklarowanych znaków. A problem z QPą pozostaje problemem OE - czy
    Ci się to podoba czy nie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2012-02-03 16:35:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Jakbyś nie zauważył, to ja zwróciłem uwage na psucie poprawnie
    > zadeklarowanych znaków.

    Ale co z tego ? Zarówno psucie jak i używanie QP wynika ze skonfigurowania
    czytnika.

    >A problem z QPą pozostaje problemem OE - czy
    > Ci się to podoba czy nie.

    No właśnie nie. To jest problem samego QP. Że jakiś czytnik a nawet masa
    czytników problemu nie ujawnia to jeszcze nie znaczy, że ten co ujawnia jest
    taki bee. Jest faktem, że dzisiaj można już problem rozwiązać, ale
    przesłanek do nieużywania tego kodowania to nie zmienia.

  • 30. Data: 2012-02-03 17:08:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Friday, February 3, 2012, 4:35:16 PM, you wrote:

    [...]

    > No właśnie nie.

    Potup nóżkami jeszcze.

    > To jest problem samego QP. Że jakiś czytnik a nawet masa
    > czytników problemu nie ujawnia to jeszcze nie znaczy,

    Ależ znaczy. Bo OE to jedyny z popularnych czytników, który olewa
    deklaracje QPy.

    > że ten co ujawnia jest taki bee. Jest faktem, że dzisiaj można już
    > problem rozwiązać, ale przesłanek do nieużywania tego kodowania to
    > nie zmienia.

    To jest przesłanka albo do zmiany czytnika albo do załatania go. Tym
    bardziej, że łata jest dostepna. W ten prosty sposób, zamiast szarpać
    nerwy sobie i grupie, nie przejmujesz się czy inny czytnik nasrał do
    kodu czy nie. QPę należy mieć w dupie a nie wymachiwać obsranymi
    gaciami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl