-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Volvo FL6 problem z biegiem jałowym
Date: Sat, 30 Apr 2011 17:11:08 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <iph8qe$5fj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aded151.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1304176270 5619 79.184.81.151 (30 Apr 2011 15:11:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Apr 2011 15:11:10 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: cita
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365360
[ ukryj nagłówki ]Może tu znajdzie sie jakiś pomysł na ciężarówke...
Pacjent Volvo FL618 silnik 166kW (ktoś wie jaki ma symbol?) rocznik 98
Pojawił sie problem z wolnymi obrotami, a konkretnie z ich brakiem. Jak
pozwole na zejście poniżej 900RPM to silnik kompletnie traci moc i gaśnie,
zwykle dodanie gazu już nie pomaga. Zdycha i tyle.
Odpala ale tylko za pomocą wstrzyknięcia czegoś do dolotu (plak, samostart
itp). Powyżej 900-1000RPM wszystko gra, auto ma moc, nie kopci, wszystko tak
jak do tej pory.
Problem pojawił sie praktycznie nagle, wczesniej palił "na tyk", chodził na
wolnych obrotach, zadnych niepokojących objawów.
Sprawa jest o tyle problematyczna, ze auto chodzi jako śmieciarka, wiec
wolne obroty są dość istotną częścią pracy auta, poza tym ma autmagiczną
skrzynie biegów, co oznacza, ze wrzucenie biegu przy obrotach ok 900-1000RPM
jest praktycznie nie możliwe, a i odpaliść na biegu sie nie da, tudzież
zaciągnąc ;)
Włączenie przystawki przy tych obrotach też powoduje pewne problemy..
Od czego zaczęlibyście poszukiwania?
ps. generalnie jakby ktoś mial ogolnie jakieś dane dotyczące tego silnika
byłbym wdzięczny
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A