  • 1. Data: 2012-02-13 19:08:37
    Temat: Volvo Bałtyk Race?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    myślał, że kupił terenówkę?

    http://ujeb.pl?lgdrCnjc51

  • 2. Data: 2012-02-14 00:13:18
    Temat: Re: Volvo Bałtyk Race?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fa0d1f74-887a-4923-a99c-f37bd0df91b6@t30g2000vb
    x.googlegroups.com...
    myślał, że kupił terenówkę?

    http://ujeb.pl?lgdrCnjc51

    i nie bylo kapusia?

    by dostal slono...

  • 3. Data: 2012-02-14 00:24:00
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 14 Lut, 00:13, "KrisPolska" <n...@w...pl> wrote:

    > i nie bylo kapusia?
    >
    > by dostal slono...

    słono to mu się zrobi na wiosnę :), jak sól zacznie wysypywać się z
    progów. Ale znając życie, będzie to problem następnego użytkownika...

    pozdr
    Przemek

  • 4. Data: 2012-02-14 00:57:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-13 19:08, Przemek pisze:
    > myślał, że kupił terenówkę?
    >
    > http://ujeb.pl?lgdrCnjc51

    nie wiem czy w PL jest dozwolona jazda na plazy, ale pomijajac ten fakt
    to nie specjalnie rozumiem te glosy krytyki (komentarze) - zaluzmy, ze
    gosc dopiero co kupil to autko - chcial poszalec, widzial na filmach jak
    chlopaki zapylali po plazy buggy'im - wiec tez sobie tak zamazylo :)
    Przeliczyl sie - teraz wie, ze ma SUV'a a nie auto terenowe :)
    Choc nie wiem, czy np. taka np. GrandVitara ze stalym napedem na kola +
    Lock + reduktor dalaby rade sie wydostac z takiej opresji.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2012-02-14 12:33:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-02-2012 00:24, Przemek pisze:

    > słono to mu się zrobi na wiosnę :), jak sól zacznie wysypywać się z
    > progów. Ale znając życie, będzie to problem następnego użytkownika...
    >
    > pozdr
    > Przemek

    zawartosc soli w baltyku to 12%, chetnie sie dowiem jak to sie ma do
    kwasu solnego na polskich drogach zima.

  • 6. Data: 2012-02-14 12:58:49
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-02-14 00:57, AL pisze:

> [...]
    reduktor
    > dalaby rade sie wydostac z takiej opresji.

    bez wyciągarki jak już się podwoziem przykleisz do błotka to pewnie nawet
    monster-truckiem
    nie wyjedziesz :(

  • 7. Data: 2012-02-14 13:30:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 14.02.2012 K <...@...c> napisał/a:

    > zawartosc soli w baltyku to 12%,

    W zależności od miejsca od 2% do 12%.

    > chetnie sie dowiem jak to sie ma do
    > kwasu solnego na polskich drogach zima.

    Na polskich drogach kwas solny nie występuje.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2012-02-14 18:49:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > bez wyciągarki jak już się podwoziem przykleisz do błotka to pewnie
    > nawet monster-truckiem nie wyjedziesz :(
    właśnie chciałem napisać że ja bym go stamtąd wyciągnął. Wiele lat temu
    miałem nieprzyjemność "utonąć" maluchem w marznącym błotku. w skrócie:
    kamień pod lewarek i koło do góry. kamienie pod koło (Wtedy wyrywałem
    płytki z chodnika). tak z każdym kołem, a jak trzeba to parę razy. Na
    górę, dywaniki, koc, pokrowce, wykładzina z bagażnika. W ten sposób auto
    jest 20-30 cm wyzej. Potem to już trzeba tak ruszyć, żeby misterna
    konstrukcja zadziałała raz, ale skutecznie.
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-02-14 23:19:53
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >słono to mu się zrobi na wiosnę :), jak sól zacznie wysypywać się z
    >progów. Ale znając życie, będzie to problem następnego użytkownika...

    nic sie nie stanie
    conajwyzej wydech utopil i fele bedzie mial do wymiany
    reszta sie wyplucze

  • 10. Data: 2012-02-14 23:21:28
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

> [...]
    > Choc nie wiem, czy np. taka np. GrandVitara ze stalym napedem na kola +
    > Lock + reduktor dalaby rade sie wydostac z takiej opresji.

    takich gosci lubie
    kupuja samochody samoloty a pozniej decha
    z quadami najwiekszymi gnojkami w lasach ten sam problem
    do paki na miesiac to by sie nauczyl co znaczy spokoj dla ludzi na lonie
    natury
    jak i szacunek dla niej