  • 21. Data: 2017-05-04 17:27:33
    Temat: Re: [OT] VW Problemy po naprawie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2017 o 16:14, J.F. pisze:

    > Cos mi sie nie chce wierzyc.

    Mi też nie. Aczkolwiek jakby całość policzyć to niewykluczone, ze się
    energetycznie nie spina.

    > Ten transport morski musi byc tani, patrzac na ceny paczek z Chin.

    Akurat paczki z China latają samolotami;)
    Shrek

  • 22. Data: 2017-05-04 17:29:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2017 o 17:22, pueblo pisze:

    > Ja uwierzyłem na słowo,he he, w momencie kiedy nie zakumałem przejścia:
    > Teraz srdnio samochód wazy 1600, wiec wezmy powiedzmy 140 000 MJ

    Tak czy inaczej samochód "amortyzuje się energetycznie" między 60 a
    120kkm. Wymienianie go wcześniej jest ekologicznie nieuzasadnione. W
    ogóle wywalanie sprawnego samochodu to ekologiczne zło.

    Shrek

  • 23. Data: 2017-05-04 17:41:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-04 o 16:14, J.F. pisze:
    > Cos mi sie nie chce wierzyc.
    > Ten transport morski musi byc tani, patrzac na ceny paczek z Chin.

    Paczki z Chin są dotowane przez rząd. Inaczej nikt by tam nie kupował.

    To taki przykład jak działa "wolny rynek"
    Wszyscy oszukują wszystkich.

    A zwłaszcza Unii Europejskiej

    "Nie byłoby deficytu budżetowego, gdyby firmy nie stosowały oszustw i
    tricków podatkowych" mówi prof. Dominik Gajewski

    http://audycje.tokfm.pl/audycja/Swiat-sie-chwieje/19
    2

  • 24. Data: 2017-05-04 17:50:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Paczki z Chin są dotowane przez rząd. Inaczej nikt by tam nie
    >kupował.

    A ten rzad, to skad ma pieniadze, jesli wszystko dotuje ?

    >To taki przykład jak działa "wolny rynek"
    >Wszyscy oszukują wszystkich.

    A to nie jest tak, ze mamy jakas umowe miedzypocztowa, i nasza PP
    rozwiezie chinskie paczki po kraju za darmo, a w zamian chinska poczta
    rozwiezie polskie paczki po Chinach za darmo ?

    J.

  • 25. Data: 2017-05-04 18:15:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2017 o 17:50, J.F. pisze:

    > A to nie jest tak, ze mamy jakas umowe miedzypocztowa, i nasza PP
    > rozwiezie chinskie paczki po kraju za darmo, a w zamian chinska poczta
    > rozwiezie polskie paczki po Chinach za darmo ?

    Nawet jeśli, to w Chinach trzeba je dowieźć do lotniska przepuścić przez
    cło i bezpieczeństwo, załadować na samolot, przelecieć Azję i pół
    Europy, wylądować i znów przepuścić przez cło. Ktoś za to musi zapłacić
    i nie wydaje mi się, żeby to było za free czy nawet jednego dolara.

    Shrek

  • 26. Data: 2017-05-04 20:20:52
    Od: p...@g...com

    Masz racje wzruszylem się ciezkim losem niemieckich pasibrzuchow którzy zamiast 30
    zarobią 3 miliardy :-)

  • 27. Data: 2017-05-04 21:24:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 maja 2017 16:14:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale ... ze 30 tys samochodow powinno sie w niej zmiescic, zakladajac 2
    > w kontenerze.
    Taa
    Największy samochodowieć to coś koło 8tys samochodów przewozi jeśli mnie pamięć nie
    myli

  • 28. Data: 2017-05-04 22:23:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-04 o 17:50, J.F. pisze:
    > A ten rzad, to skad ma pieniadze, jesli wszystko dotuje ?

    Poszukaj sobie... Ichniejsze alledrogo po prostu dostało dotację na wysyłki.
    Bezczelność NIE? :-)

  • 29. Data: 2017-05-05 09:38:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-04 o 08:26, p...@g...com pisze:
    > To tak jakby ktoś myślał że oszustwo nie popłaca :-)
    > http://m.manager-magazin.de/unternehmen/autoindustri
    e/volkswagen-vw-rendite-steigt-konzern-gewinn-klette
    rt-um-44-prozent-a-1145846.html
    > Jest zysk wiec będą premie i podwyżki a tymczasem kolejne niemieckie miasta
    rozważają zakaz wjazdu dla "naprawionych" diesli z E5
    > https://www.welt.de/regionales/hamburg/article164173
    858/Hamburg-spricht-erste-Diesel-Fahrverbote-aus.htm
    > Ja widzę to tak ze banda oszustów przy współudziale organów kontrolnych EU i
    krajowych regulatorów zrobiła skok na kasę ;-)

    Jeszcze chwila i Niemcy zabronią jeżdżenia Volkswagenami... :-)
    T.

  • 30. Data: 2017-05-05 09:57:12
    Od: p...@g...com

    Zabronią wjazdu aut z E5 co już spowodowało ucieczkę klientów na Diesla ale fakt za
    cwaniactwo VW bekna wszyscy producenci