  • 11. Data: 2009-09-23 20:25:49
    Temat: Re: VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:17, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Tak

    To bądź tak miły i podziel się tą informacją, nie bądź tak
    tajemniczy :-)

    --
    Artur

  • 12. Data: 2009-09-23 20:27:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Tak

    niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2009-09-23 20:32:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://tinyurl.com/km6d5t

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-09-23 20:33:00
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:27, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

    Ale pamiętaj, że firmy Lajkonik - te są najlepsze.

    --
    Artur

  • 15. Data: 2009-09-23 20:34:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

    Jakby Ci tu Mariusz... Nie chce mi sie juz :)

  • 16. Data: 2009-09-23 20:37:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakby Ci tu Mariusz... Nie chce mi sie juz :)

    uraziłeś mnie na wskroś. bardzo, bardzo się przejąłem.

    kremówki. może kremówki. wszyscy lubią kremówki.

  • 17. Data: 2009-09-23 20:44:41
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:32, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > http://tinyurl.com/km6d5t

    Dzięki. A teraz - jakie są techniczne aspekty tego, że nie działa tu
    mechanizm z hamulca? U mnie po zmianie płynu jest wszystko w porządku,
    z odpowietrznika nie leci ani jeden bąbelek.

    --
    Artur

  • 18. Data: 2009-09-23 20:47:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Dzięki. A teraz - jakie są techniczne aspekty tego, że nie działa tu
    > mechanizm z hamulca?

    skok roboczy tloczka w zacisku vs. skok tloczka w mechanizmie sprzegla.
    Do tego dochodzi reakcja sprezyn sprzeglowych. W hamulcu sprezyn nie ma.

    > U mnie po zmianie płynu jest wszystko w porządku,
    > z odpowietrznika nie leci ani jeden bąbelek.

    Ale z czego ? Z zacisku czy pompy sprzeglowej ? A babelki sa dobre. Na
    przyklad piwo bez babelkow jest wstretne.

  • 19. Data: 2009-09-23 20:52:12
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:47, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > skok roboczy tloczka w zacisku vs. skok tloczka w mechanizmie sprzegla.
    > Do tego dochodzi reakcja sprezyn sprzeglowych. W hamulcu sprezyn nie ma.

    Tak też podejrzewałem, dzięki za sugestię - na pewno wykorzystam
    następnym razem.

    > Ale z czego ? Z zacisku czy pompy sprzeglowej ? A babelki sa dobre. Na
    > przyklad piwo bez babelkow jest wstretne.

    Z pompy sprzęgłowej. Co do piwa to już ustaliliśmy, nawet wymieszanie
    z nowym piwem nic nie zmienia.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2009-09-23 20:55:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Tak też podejrzewałem, dzięki za sugestię - na pewno wykorzystam
    > następnym razem.

    Strzykawka 100 ml w aptece - ok 5 pln (czesto wylacznie na zamowienie).
    Starcza na lata.