  • 1. Data: 2013-04-05 20:25:27
    Temat: VHDL - Testbench
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Parę dni temu już marudziłem coś niecoś tutaj w tym temacie. Coby nie
    szukać w starych postach, powtórzę jeszcze raz swój problem. Czarna
    skrzynka, na wjeździe mamy CLK i szynę wjazdową WJAZD(11:0). Czarna
    Skrzynia coś tam mieli i wypluwa WYJAZD(11:0). Jak wcześniej pisałem,
    ISim (ten od Xilinx'a) daje mi wyniki. Zależy mi na ocenie jakościowej
    szyny WYJAZD(11:0). Najlepiej wykres w dziedzinie czasu.

    Jak ostatni CIUL wklepuję WYJAZD(11:0) paluchami do Excela i dopiero
    po wklepaniu jednym kliknięciem robię z tego wykres czasowy.

    Cholera, nie pomnę który, ale jeden z grupowiczów doradził mi, coby w
    Testbenchu zapisywać wyniki do pliku. I BardzoSłusznie. Jeżeli będę
    miał plik z kolejnymi danymi wyjazdowymi WYJAZD(11:0) w postaci
    tekstowej lub cholera wie jakiej, to se napiszę coś w Delphi (w tym
    się poruszam biegle), coby zrobić z tego wykres.

    Się rozgadałem... A teraz konkret:

    Jak do diabła w VHDL'u napisać "coś", coby kolejne WYJAZD(11:0) były
    zapisywane do pliku na twardym?
    Googlałem, i guano... Jak ktoś z Was wie co i jak, dajcie proszę
    kawałek kodu...

  • 2. Data: 2013-04-05 20:48:38
    Temat: Re: VHDL - Testbench
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 05.04.2013 20:25, Stachu Chebel wrote:

    > Jak do diabła w VHDL'u napisać "coś", coby kolejne WYJAZD(11:0) były
    > zapisywane do pliku na twardym?

    Użyć obsługi plików.

    > Googlałem, i guano...

    Guano a nie googlałeś.

    > Jak ktoś z Was wie co i jak, dajcie proszę
    > kawałek kodu...

    Pierwszy wynik na "vhdl file write"...

    Michoo

  • 3. Data: 2013-04-05 20:57:43
    Od: "MiSter" <p...@o...pl>

    >Jak do diabła w VHDL'u napisać "coś", coby kolejne WYJAZD(11:0) były
    >zapisywane do pliku na twardym?
    >Googlałem, i guano... Jak ktoś z Was wie co i jak, dajcie proszę
    >kawałek kodu...

    Google przestało działać?? "how to write testbench in vhdl"

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=3&ved=0CEcQFjAC&url=http%3A%2F%2Fcseweb.ucsd
    .edu%2Fclasses%2Ffa09%2Fcse141L%2FMedia%2Fxapp199.pd
    f&ei=Eh1fUbDYO6zQ7AaevIAg&usg=AFQjCNGlme-rLjvXHaYWkB
    cHKPNBxfAC4Q&sig2=IV7pxm_Uug2Ye5B9qhGLSw&bvm=bv.4477
    0516,d.ZGU&cad=rja

    MiSter

  • 4. Data: 2013-04-05 21:07:43
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    zbanować go DOŻYWOTNIO!
    i od razu na elektrodzie!!!
    postuluję...

  • 5. Data: 2013-04-05 23:26:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    > zbanować go DOŻYWOTNIO!
    > i od razu na elektrodzie!!!
    > postuluję...

    Na totalnego bana na Elektrodzie trzeba sobie zasłużyć, Karolu P.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-04-06 11:37:54
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    ...zupa romana...

  • 7. Data: 2013-04-06 13:01:42
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a czego publikujesz moje dane osobowe? jak kowalski to twój przydupas?

  • 8. Data: 2013-04-06 14:57:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    Saturday, April 6, 2013, 1:01:42 PM, you wrote:

    > a czego publikujesz moje dane osobowe? jak kowalski to twój przydupas?

    Jakie dane osobowe? Imię plus pierwsza litera nazwiska to jeszcze nie
    dane osobowe. Podobnie jak na przykład adres pewnego wydziału pewnej
    instytucji państwowej mieszczącej się w Siedlcach.

    --
    Best regards,
    RoMan