  • 1. Data: 2011-04-03 15:36:24
    Temat: VGA przez S-Video
    Od: "Maver" <w...@o...pl>

    Czy do łącza S-Video można w jakiś sposób podpiąć monitor VGA? Wiem, że to
    zawracanie kijem Wisły, ale leży u mnie stary monitor CRT i chciałem go
    wykorzystać jako alternatywę dla telewizora podłączonego do DVD

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2011-04-03 16:26:24
    Temat: Re: VGA przez S-Video
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ina45n$tal$...@n...task.gda.pl,
    Maver <w...@o...pl> nastukał:
> [...]
    > że to zawracanie kijem Wisły, ale leży u mnie stary monitor CRT i
    > chciałem go wykorzystać jako alternatywę dla telewizora podłączonego

    wszystko się da ale koszty zdecydowanie przekraczaja normę.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-04-04 11:44:22
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-04-2011 17:36, Maver rzecze:
    > Czy do łącza S-Video można w jakiś sposób podpiąć monitor VGA? Wiem, że to

    Można, ale koszt interfejsu (bo to nie przelotka w sensie wtyczka-kabel-
    wtyczka ale zupełnie inne standardy przesyłania sygnału)
    znacznie przerasta koszt monitora.

    W miarę prosto możesz podłączyć, jeśli Ci się gdzieś tanio trafi,
    monitor video pracujący z częstotliwością odchylania poziomego
    15,625 kHz, np. Commodore 1084S albo Neptun 156 :-)

    --
    Dominik (& kąpany)