  • 1. Data: 2013-03-05 15:56:16
    Temat: Uwaga Pirat - średnie spalanie:)
    Od: g...@g...com

    Wczoraj jedynie okiem oglądałem któryś z odcinków Uwaga Pirat, podczas zbliżenia na
    monitor na którym złapany oglądają swoje auto widać było średnie spalanie radiowozu.
    16,6l/100km,jak oni to robią jeżdżąc głównie w trasie? :) Auto vectra, pewnie v6
    turbo.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-05 16:15:19
    Temat: Re: Uwaga Pirat - średnie spalanie:)
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >średnie spalanie radiowozu. 16,6l/100km,jak oni to robią jeżdżąc głównie w
    >trasie? :) Auto >vectra, pewnie v6 turbo.

    Normalnie, zima, nocki, grzać się trzeba.

  • 3. Data: 2013-03-05 16:46:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > średnie spalanie radiowozu. 16,6l/100km,jak oni to robią jeżdżąc
    > głównie w trasie? :) Auto vectra, pewnie v6 turbo.

    Moze odlewaja... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 4. Data: 2013-03-05 16:49:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:05032013.5248231E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail g...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Moze odlewaja... ;-)

    Tak, mają specjalny lejek za listwą wtryskową zakończony rurką, która
    wyprowadzona jest w nadkolu, dzieki czemu jeżdżą cały czas na zbyt
    ubogiej mieszance ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2013-03-05 22:28:48
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-03-05 15:56, g...@g...com pisze:
> [...]
    16,6l/100km,jak oni to robią jeżdżąc głównie w trasie? :) Auto vectra, pewnie v6

    To jest całkowicie normalne spalanie zimą w Vectrze z silnikiem z28net,
    a zwłaszcza jeśli do spalonego paliwa wliczy się "dogrzewanie na
    postoju" z włączonym silnikiem, które generuje 0km a zużywa około 1.8L/h

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2013-03-05 22:41:52
    Od: g...@g...com

    16,6 w trasie dla 2,5 litrowego silnika to norma? Chyba dla zepsutego. 5litrowe
    v8,automat,ciezkie auto i przy ostrej jeździe pali 12-13.

  • 7. Data: 2013-03-05 22:43:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-05 22:41, g...@g...com pisze:
    > 16,6 w trasie dla 2,5 litrowego silnika to norma? Chyba dla zepsutego. 5litrowe
    v8,automat,ciezkie auto i przy ostrej jeździe pali 12-13.

    Na 50km :D

    Lewis

  • 8. Data: 2013-03-05 23:36:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 5 Mar 2013 13:41:52 -0800 (PST), g...@g...com
    napisał(a):

    > 16,6 w trasie dla 2,5 litrowego silnika to norma? Chyba dla zepsutego. 5litrowe
    v8,automat,ciezkie auto i przy ostrej jeździe pali 12-13.

    Co to znaczy ostra jazda ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2013-03-05 23:45:25
    Od: g...@g...com

    Taka jak większości tych których w tym odcinku złapali:) 120-130km/h na drogach
    krajowych (nie autostrada).

  • 10. Data: 2013-03-06 00:06:16
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-05 22:43, Lewis pisze: