-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "marko1a" <m...@l...de>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Ustawianie zapłonu.
Date: Mon, 13 Sep 2010 14:39:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 22
Message-ID: <4c8e1b7c$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.83
X-Trace: 1284381565 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22804 80.55.236.83:2244
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:629003
[ ukryj nagłówki ]Proszę kogoś o porac
Wszędzie piszą w poradnikach, nawet w książce "Sam naprawiam..." że ustawiać
zapłon należy za pomoca bibułki między platynkami i ustawiać tak aby w
odpowiednim momencie, np. 3mm przed górnym położeniem tłoka bibułka się dała
wyciągnąć. Czytam dane techniczne silnika i pisze że kąt wyprzedzenia
27stopni co odpowiada 3mm przed górnym położeniem tłoka. Rozumiem że jest to
punkt rozwarcia platynek a jeżeli wsunięta będzie bibułka to wiadomo, jedna
grubsza inna chudsza. Im grubsza będzie tym bardziej oszuka nas podczas
ustawiania. Wydaje mi się że bibułka swoją grubością powoduje że zapłon jest
ustawiony za wcześnie o grubość tejże bibułki. Może lepiej i dokładniej by
było ustawić zwykłym miernikiem? Podłączam omomerz równolegle do platynek i
co do ułamka milimetra ustawienia tłoka jestem w stanie wychwycić moment
rozwarcia platynek bez żadnych bibułek. Ale mam jeden dylemat. Może
producent te 3mm przed górnym położeniem jednak uwzględnił z jakąś tam
grubością bibułki? Wtedy ustawianie miernikiem musiało by uwzględniać nieco
inny kąt wyprzedzenia.
To są tylko moje przemyślenia, być może niepotrzebnie się staram wręcz
idealnie podejść do tematu gdyż ustawienie zapłonu o 0,3mm w przód czy tył
może wcale nie odgrywa tak istotnej roli?
Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=