  • 21. Data: 2014-02-02 13:26:20
    Temat: Re: Uniwersalne stery USB
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    W dniu 2014-02-01 21:37, animka pisze:
    W dniu 2014-02-01 15:57, Trybun pisze:

    > Tu nie chodzi o łącze z dostępem do netu, ale o stworzenie wewnątrz
    > domowej sieci wi-fi. Takiej którą połączę wszystkie domowe urządzenia.

    Nie odpisuj jej, nie widzisz, że ona lubi drążyć temat "nie na temat'?

  • 22. Data: 2014-02-02 16:14:14
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 12:03:43 +0100, Trybun napisał(a):

    > Wiem co to megabajt a megabit.

    Jak widać niżej.

    > I istotnie pomyliłem te znaczenia, chodzi
    > oczywiście o 300 Mb a nie 300 MB. Jednak jeden MB= około 0,8 Mb.

    Mnie uczyli że B=8b, ale ja to truskawki cukrem.

    > a więc
    > różnica nie jest jakaś znacząca,

    Obnawiam się że jest bardzo znacząca.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 23. Data: 2014-02-02 16:25:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-02 12:05, Trybun pisze:

    > Tu nie chodzi o łącze z dostępem do netu, ale o stworzenie wewnątrz
    > domowej sieci wi-fi. Takiej którą połączę wszystkie domowe urządzenia.

    Ja mam urządzenia podłączone przez bluetooth oraz router Wifi, bo tego
    i tego używam.

    --
    animka

  • 24. Data: 2014-02-02 17:51:17
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-02 16:14, ALEX Alpha MR pisze:

    > Mnie uczyli że B=8b, ale ja to truskawki cukrem.

    A fuj. A mi się na wymioty zbiera na te słodkości, każdy napój w tym
    kraju jest przesłodzony - jedyny wybór to czysta woda, albo
    cukrowy/słodzikowy ulepek. Nawet w tym obłędzie niektórzy słodzą i tak
    słodkie już same w sobie owoce/warzywa. Nawet jakis cymbał śledzie
    potrafi zrobić na słodko w tym swoim zapędzeniu do słodkości.

    > Obnawiam się że jest bardzo znacząca.

    Jednak bez szczególnego znaczenia w tym konkretnym problemie.

  • 25. Data: 2014-02-02 17:52:30
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-02 16:25, animka pisze:

    > Ja mam urządzenia podłączone przez bluetooth oraz router Wifi, bo
    > tego i tego używam.

    Ale jak to wi-fi masz połączone - na każdym urządzeniu jest punkt
    dostępowy, czy on jest tylko jakoś centralnie (na jednym urządzeniu)
    założony?

  • 26. Data: 2014-02-02 17:53:18
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-02 13:26, Tomek pisze:

    > Nie odpisuj jej, nie widzisz, że ona lubi drążyć temat "nie na temat'?

    Każda rada może się przydać. A czasem najciemniej jest pod latarnią. To
    jedno, drugie to wydaje mi się że lepiej nie wprowadzać w życie praktyk
    robienia z grupy dyskusyjnej jakiegoś sympozjum naukowego ;-)

  • 27. Data: 2014-02-02 17:56:54
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 17:51:17 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
    > potrafi zrobić na słodko w tym swoim zapędzeniu do słodkości.

    > Jednak bez szczególnego znaczenia w tym konkretnym problemie.

    Biorąc pod uwagę faktyczny przelicznik bajtów na bity to z bardzo dużym
    znaczeniem. Ale dalej możesz twierdzić że 0,8 bita to bajt.

  • 28. Data: 2014-02-02 20:30:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl>

    > Na grupach AFAIR "ZTCP" funkcjonuje od wieków. To nie nowomowa, ale
    > usenetowa konieczność.

    To nowomowa. Wielu użytkowników snobuje się na inne kodowania, inne formaty,
    skróty. A Usenet funkcjonuje od 1986, czyli jeszcze nie ma wieku :-)

  • 29. Data: 2014-02-02 21:19:16
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 02.02.2014, o godzinie 20.30.12, na pl.misc.telefonia.gsm, John
    Kołalsky napisał(a):

    > To nowomowa.

    To zwykłe akronimy.

    > Wielu użytkowników snobuje się na inne kodowania, inne formaty,
    > skróty.

    Puryści.

    > A Usenet funkcjonuje od 1986, czyli jeszcze nie ma wieku :-)

    W branży komputerowej to wręcz tysiąclecie. :P

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 30. Data: 2014-02-02 23:51:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-02 17:52, Trybun pisze:

    > Ale jak to wi-fi masz połączone - na każdym urządzeniu jest punkt
    > dostępowy, czy on jest tylko jakoś centralnie (na jednym urządzeniu)
    > założony?

    Jakie urzdzenia chcesz podłaczyć po Wifi? Chyba nie lodówkę? ;-)
    U mnie router Wifi podłączony kablem LAN do internetu (gniazdko) oraz
    drugim takim samym kablem do komputera. Każde urządzenie, które ma Wifi
    (telefony, tablety, inne komputery, laptopy....) znajdą automatycznie
    router (jak włączony). Nie muszą mieć punktu dostępowego. Aby się
    połączyć z routerem może być potrzebne jednorazowe wpisanie hasła,
    takiego samego jakie wprowadziłeś w routerze (strona internetowa,
    ustawienia routera).

    Tu masz porady w PDF-ie dot. routera TP Link, ale to nieistotne w tym
    momencie jaki router. Jaki router sobie kupisz to już Twoja decyzja. Ja
    mam router Pentagram
    http://www.tp-link.com.pl/resources/document/TP-LINK
    _Networking_Guide_PL.pdf

    Ja mam router Firmy Pentagram - Cerberus P 6361 (bez wejścia USB, ale mi
    niepotrzebne, bo mam parę gniazdek w komputerze).
    http://www.pentagram.pl/produkty/cerberus-p-6361
    Cerberus [P 6361] pełni funkcję bramy (ang. gateway), dzięki której
    można podłączyć sieć lokalną do internetu. Dla sieci bezprzewodowych
    pełni funkcję punktu dostępowego (access point).

    --
    animka