  • 31. Data: 2020-12-09 07:27:33
    Temat: Re: Unia daje ...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 08.12.2020 15:11, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > teraz, z tego co kiedyś ktoś pisał na grupie wynikało, że pierwsze S-S
    > gasiły silnik bez patrzenia na turbinę.

    Nie słyszałem i nie miałem samochodu z "pierwszej generacji" S-S. Piszę
    tylko na podstawie swoich obserwacji :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 32. Data: 2020-12-09 07:31:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 08.12.2020 15:35, Michal Jankowski wrote:

    > Skoda w korku po pewnym czasie przestaje gasić.

    Ze Skodą to mam jedno doświadczenie - miałem Octavię zastępczą (w moim
    wymiana szyby czołowej) z 1,0 TSI. Odpalanie silnika z kluczyka było OK,
    kultura pracy już taka średnia, ale uruchamianie silnika przez system
    S-S to były dopiero wrażenia :) - pierwszym razem myślałem, że coś od
    silnika odpadło ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    O dziwo w miarę to jechało - lepiej niż się po tym silniczku od kosiarki
    spodziewałem :)

  • 33. Data: 2020-12-10 08:13:13
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2020-12-08 o 18:38, Poldek pisze:

    > Zapłaciłem z opłatami za trucie i nie łkam tutaj, że za trucie bliźnich
    > i planety kosztuje.

    No ale zależy Ci na truciu, czy nie? Bo to, że bierzesz udział w truciu
    jest oczywiste.

  • 34. Data: 2020-12-10 22:51:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > O dziwo w miarę to jechało - lepiej niż się po tym silniczku od
    > kosiarki spodziewałem :)

    Pytanie nie jest jak tylko jak dlugo?
    200 tysiecy dojezdzaja te silniki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 35. Data: 2020-12-13 16:16:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-12-07 o 07:32, Mirek Ptak pisze:
    > system handlu uprawnieniami do emisji CO2 (2001)[4] wraz z giełdą
    > CCX(ang.) (zamknięta w styczniu 2011)

    Zamknietą powiadacie. Dziękuję Wysoki Sądzie, nie mam więcej pytań;-)
    Swoją drogą to już więcej logiki było w ZSRR (choć była to logika
    kurewska), niż w tym Eurokołchozie. Całą produkcję Europa przeniosła do
    Chin, gdzie wala CO2 ile wlezie, a Polska, która wytwarza 0,2%
    światowego CO2 ma kupować (od nie wiadomo kogo) prawo do utrzymania
    resztek produkcji i ciepełka. Do tego mam jeździć jakąś niebezpieczną
    popierdułką z blaszki grubości folii od czekoladek i silniczkiem od
    kosiarki, który i tak pali tyle samo, co moje V70.A cwaniacy, którzy
    wymyślają te bzdury, są wożeni autami po 2,5 tony. Polska, która ma
    chyba najwięcej lasów w Europie, płaci tak samo, jak Holandia, czy
    Belgia, które lasów nie mają.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 36. Data: 2020-12-14 07:24:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 13.12.2020 16:16, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Zamknietą powiadacie. Dziękuję Wysoki Sądzie, nie mam więcej pytań;-)

    Za bardzo dramatyzujesz - przeczytaj całość przed odpowiedzią - chodzi o
    USA, które wymyśliło handel emisjami za Reagana jeszcze.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 37. Data: 2020-12-14 20:27:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co nie zmienia faktu że to GŁUPOTA

  • 38. Data: 2020-12-14 20:34:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 20:27, _Master_ pisze:
    > Co nie zmienia faktu że to GŁUPOTA

    Dla prostego umysłu być może.
    Handel emisjami sprawdził się w USA i sprawdza w EU, bo sprawa jest
    prosta - jeśli musisz płacić za coś, czego można uniknąć i nie płacić to
    lepiej tego uniknąć :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 39. Data: 2020-12-14 22:07:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jest tuptanie w miejscu a OCIEPLENIE KLIMATU NADCHODZI.
    Każdy EKOLOG FASZYSTA Ci to powie ;-)

    Jakaś BIURWA BRUKSELSKA może być z siebie dumna ale matka Ziemia PŁACZE