  • 61. Data: 2010-07-01 21:06:01
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze
    > Twój Peugeot ma takie znaki? :-)

    Moj nie, a co?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 62. Data: 2010-07-01 21:12:01
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik DoQ napisał:

    > Skoro polecasz to pewnie probowales?

    A ty widać nie i mu zazdroscisz

  • 63. Data: 2010-07-01 21:12:44
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Nie wyspałeś się, synuś? :-)

    Nie rozmawiam z homoseksualistami, synusia znajdz sobie na dworcu

  • 64. Data: 2010-07-01 21:13:47
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik Olek napisał:

    > często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

    Tak twoj tata zapodawal mi historyjke o tym jak to wkladasz sobie
    karchera w grote NESTLE, pozatym wszyscy wiedza ze spisz u tatełe w
    nogach i obgryzasz mu pazury

  • 65. Data: 2010-07-01 21:14:53
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > "Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> wrote in message

    > Jak na razie tylko Tobie się Karcher z seksem skojarzył...
    > Mówi Ci to coś? :-)))

    Muwi mi to że, twoj tatełe napierdala cie kablem od prodidża

  • 66. Data: 2010-07-01 21:15:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A ty widać nie i mu zazdroscisz

    porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

  • 67. Data: 2010-07-01 21:15:37
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > "Diabełson" <"hellboyNO SPAM"@satan.org> wrote in message

    > :-)

    Na zamą myśl o tym bronzowym widzę że sie usmiechasz, czyli jesteś
    kryptogejem

  • 68. Data: 2010-07-01 21:17:39
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
    > przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

    Przemol jesteś psem? To poważne pytanie

  • 69. Data: 2010-07-01 21:24:24
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik DoQ napisał:

    > porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

    rozmawiam o tym z twoją mamełe, moze byc?

  • 70. Data: 2010-07-01 21:34:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > rozmawiam o tym z twoją mamełe, moze byc?

    tak, pogadaj ze swoja menele