  • 1. Data: 2010-04-16 14:07:33
    Temat: Uczta sie precle od katynszczakow...
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    .. jak robic pijar i zaistniec w zalobnej TV.

    Jak kochac swe moto i tym czynem "wyrazac milosc do" ... (tu nastepuje
    wiadoma lista).

    --
    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2010-04-16 14:29:06
    Temat: Re: Uczta sie precle od katynszczakow...
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 16 Kwi, 16:07, "(pj)" <j...@g...com> wrote:
    > .. jak robic pijar i zaistniec w zalobnej TV.
    >
    > Jak kochac swe moto i tym czynem "wyrazac milosc do" ... (tu nastepuje
    > wiadoma lista).
    ja się nie chce tego uczyc

    pozdrawiam
    Mika
    z potforka

  • 3. Data: 2010-04-16 22:06:47
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Apr 2010 07:29:06 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    >ja się nie chce tego uczyc

    ale posluchaj tego slowa pij ar.
    To brzmi jak propozycja uwalenia sie rumem!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-04-17 06:40:13
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 00:06, n...@s...com wrote:

    > ale posluchaj tego slowa pij ar.
    > To brzmi jak propozycja uwalenia sie rumem!
    ja tam sie moge dydaktycznie uwalic z jakiegokoliwek innego powodu,
    wiesz to strach jest bo czlowiek zwyczajnie bedzie chcial sie
    zalkoholizowac a przy okazji go zidoktrynuja ;P

    pozdro
    Mika
    z potforka

  • 5. Data: 2010-04-17 08:21:39
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Mika pisze:

    > ja tam sie moge dydaktycznie uwalic z jakiegokoliwek innego powodu,
    > wiesz to strach jest bo czlowiek zwyczajnie bedzie chcial sie
    > zalkoholizowac a przy okazji go zidoktrynuja ;P

    Niurom juz dzisiaj ci nie odpowie, bo o tej porze winien byc na starcie
    do spotkania indoktrynujacego ;)
    Pamietaj, ze miejsce na podlodze (a i przy ognisku) i nieobowiazkowe
    zajecia z pijaru, alkoholizmu i indoktrynacji czekaja. Mysza juz jest :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 6. Data: 2010-04-17 15:24:17
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Mika pisze:
    ...>8
    > wiesz to strach jest bo czlowiek zwyczajnie bedzie chcial sie
    > zalkoholizowac a przy okazji go zidoktrynuja ;P

    Spokojnie, nastepnego dnia rano i tak juz nic nie pamietasz ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 7. Data: 2010-04-20 20:54:03
    Od: n...@s...com

    On Sat, 17 Apr 2010 10:21:39 +0200, zbigi
    <z...@w...pl> wrote:

    >Niurom juz dzisiaj ci nie odpowie, bo o tej porze winien byc na starcie
    >do spotkania indoktrynujacego ;)

    A rutinoskorbin brales ?

    pozdr
    newrom