  • Data: 2009-06-22 13:26:45
    Temat: Ucieczka z ramek
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką starą witrynę, co "od zawsze" siedziała w domenie prv.pl.
    PRV różne akcje robiło, ale ostatnio pchają wielkie banery reklamowe w
    topie, a witrynę do ramki wkładają i ogółem kicha.

    Plan był taki, żeby tą ramkę JavaScriptem usunąć, na stronie Pawła Wimmera
    znalazłem prosty skrypt "Ucieczka z ramek":

    <script language="JavaScript" type="text/javascript">

    <!-- Hide script from older browsers

    setTimeout ("changePage()", 1);

    function changePage() {

    if (self.parent.frames.length != 0)

    self.parent.location=document.location;

    }

    // end hiding contents -->

    </script>

    Skrypt ten działa fajnie pod FF i IE, Opera natomiast go ignoruje. Da się
    coś z tym zrobić, czy to taki jej ficzer i już?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net