  • 1. Data: 2017-11-17 08:59:11
    Temat: Ucieczka przed policja
    Od: p...@g...com

    http://www.motofakty.pl/artykul/ucieczka-przed-polic
    ja-nowe-przepisy-juz-dzialaja-video.html

    tak z ciekawosci dotyczy tez rowerzystow czy tylko pojazdow mechanicznych ? e-bike
    tez podpada ?

  • 2. Data: 2017-11-17 09:08:39
    Temat: Re: Ucieczka przed policja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 08:59, p...@g...com pisze:
    > http://www.motofakty.pl/artykul/ucieczka-przed-polic
    ja-nowe-przepisy-juz-dzialaja-video.html

    > tak z ciekawosci dotyczy tez rowerzystow czy tylko pojazdow mechanicznych ? e-bike
    tez podpada ?

    Przede wszystkim to nigdy nie widziałem żeby policjant zatrzymywał
    rowerzystę zgodnie ze sztuką (czyli wyraźne zatrzymanie przez machnięcie
    i wskazanie miejsca zatrzymania). Więc skoro nie próbowali zatrzymać w
    myśl rozporządzenia, to niby jak przed nimi uciekał?

    Władza leciała w chuja twierdząc, że rowerant po piwku na ścieżce to
    pijany kierowca, to nie widzę powodu, żeby rowerant nie miał sobie
    lecieć w chuja i na "przepraszam" odpowiedzieć, że się nie gniewa że
    kulsony po ścieżce biegają, albo wręcz jechać w słuchawkach:P

    Shrek