  • Data: 2014-05-05 19:04:35
    Temat: Uchwyt lampy biurkowej
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może trochę NTG, ale lampa ma mi służyć do oświetlania stanowiska
    roboczego :)
    Lampa z wyglądu taka:
    http://www.agawa.pl/opisy/zdjecia/42217.jpg
    Bardzo mi ona odpowiada, poza uchwytem stołowym takiej konstrukcji:
    http://wektus.eu/userdata/gfx/2e8d911025edec2aa36697
    cdd635ac6f.jpg
    Totalny badziew z uchwytu. Trzonek lampy nie trzyma się pionowo tylko
    wychyla w jedną stronę przez co lampa przekręca się w jedną pozycję, a
    kilkukrotne manipulowanie ramieniem lampy powoduje, że uchwyt ześlizguje
    się ze stołu.
    Wiecie, gdzie by można kupić porządnego gotowca z dziurą fi 12mm do
    nasadzenia lampy? Pomysł jakiejś adaptacji?

    --
    Michał