  • 11. Data: 2012-05-18 15:46:00
    Temat: Re: USB po WiFi lub RJ45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal Lukawski" jp4l5m$691$...@i...gazeta.pl

    > Welland ma to do siebie, ze w zasadzie połowa jego produktów nie działa, albo
    działa źle.

    Dzięki za info.

    > "-prędkość portów tylko 12 Mbit/s !!! - USB 1.1
    > -nie nadaje się do obsługi dysków USB - transfer ok 800kb/s !!!ę

    800 kb/s czy 800 kB/s? Tak czy siak -- za mało.

    > Jeżeli wiesz jakiego pasma wymaga DVB-T, to sobie odpowiesz, ale przesyłanie
    obrazu, to raczej wiecej niz mniej. To dobre do
    > myszek, drukarek (tutaj poczekanie kilku sekund nie przeszkadza), klawiatur itp.

    IMO to nie dla mnie. Kosztowna ta bezpłatna TV. :)
    Anteny może sam ,,zbuduję''.

    http://www.invisionresources.pl/index.php?Spanner=za
    sady#przfaza

    Na przykład taką:

    Rysunek przedstawia antenę synfazową z rozbudowanym reflektorem R: konstrukcja
    dipola W

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-05-18 15:52:26
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

> [...]
    sady#przfaza

    > Na przykład taką:
    >
    > Rysunek przedstawia antenę synfazową z rozbudowanym reflektorem R:

    Lesiu pierdolnij ty sie w swoj zakuty łeb, bezprzewodowo tuner USB.

    Tak sie nie da jak ty sobie to wyobrazasz w kazdym badz razie nie za 5zl
    a innych rozwiazan nie podam bo i tak cie nie stac.

  • 13. Data: 2012-05-18 23:17:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kasa przyjmie" jp5k6n$uh4$...@n...dialog.net.pl

    > Lesiu pierdolnij ty sie w swoj zakuty łeb, bezprzewodowo tuner USB.

    > Tak sie nie da jak ty sobie to wyobrazasz w kazdym badz razie
    > nie za 5zl a innych rozwiazan nie podam bo i tak cie nie stac.

    Fakt, iż nie żeruję na ludzkiej dobroci jak Rydzyk,
    nie oznacza wcale tego, że mnie na coś nie stać. :)

    -=-

    Do znawców tematu -- sąsiad oczywiście zastawił mi wyjazd z garażu.
    Pod tym względem jest jak automag -- zastawia zawsze, gdy napiszę
    cos niekorzystnego o jedynie słusznej religii czy jedynie słusznej
    opcji politycznej. Inni ludzie są mniej zdyscyplinowani.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-05-20 03:03:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:jp35lq$40i$1@inews.gazeta.pl...
    > USB po WiFi lub RJ45
    >
    > Potrzebne mi coś, w co wepnę urządzenia USB
    > i co podepnę do komputera:
    >
    > -- za pomocą drutu RJ45

    http://www.amazon.com/Belkin-F5L009-5-Port-Network-U
    SB/dp/B000QSN3O6

  • 15. Data: 2012-05-20 03:07:24
    Temat: Re: Odp: USB po WiFi lub RJ45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PC" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Welland NH-204 Hub LAN USB.
    > Belkin też ma coś takiego w ofercie ale dużo droższe. Ten Welland działa
    > tylko w sieci lokalnej.

    Wellandu nie znam, a Belkina bardzo dobrze działa.
    Używamy w firmie aby zdalnie programować płytki
    za pomocą JTAGów po USB.

  • 16. Data: 2012-05-20 17:01:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" j...@p...onet.pl

    > Wellandu nie znam, a Belkina bardzo dobrze działa.
    > Używamy w firmie aby zdalnie programować płytki
    > za pomocą JTAGów po USB.

    Do programowania płytek nie potrzeba zawrotnych szybkości.

    Możesz podąć model tego, który masz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-05-21 18:59:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:jpb118$omr$1@inews.gazeta.pl...

    > "Pszemol" j...@p...onet.pl

    > Do programowania płytek nie potrzeba zawrotnych szybkości.

    Nie twierdzę że potrzebuje zawrotnych - twierdzę że działa
    i to działa bardzo pewnie i niezawodnie...
    Jest to hub USB 2, więc nie ma ograniczeń jak ten USB 1.1

    > Możesz podąć model tego, który masz.

    Już podałem. Nawet link do sklepu gdzie go kupisz.

  • 18. Data: 2012-05-22 09:16:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > I pójdzie po tym tuner DVB-T?

    Powinien bez problemu działać, mam DIR-655 i cio bym nie podłączył to widzi
    to tak samo jak byś podłączył bezpośrednio do kompa.

    > Nie mam potrzeby współużytkowania. Obym nie musiał
    > mechanicznie podłączać i odłączać wtyczek USB.

    Robisz to programem.

    > Nie jest -- około 175 złotych. Zdecydowanie za drogo.
    > Do tego hub? :)

    No tani nie jest ... ja swojego za 200zł oddam, nawet huba dołożę ale
    oficjalnie po gwarancji choć karta nie podbita.

  • 19. Data: 2012-05-22 19:28:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" jpfeg3$p5q$...@i...gazeta.pl

    Ten? http://www.dlink.com/DIR-655

    > Robisz to programem.

    No tak.

    > No tani nie jest ... ja swojego za 200zł oddam, nawet huba
    > dołożę ale oficjalnie po gwarancji choć karta nie podbita.

    Na razie nie stać mnie na taką ekstrawagancję.
    Poczekam, aż to stanieje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-05-23 00:56:27
    Od: Chris <s...@s...de>

    > Ten? http://www.dlink.com/DIR-655

    Dokładnie ten, miałem go w sumie tylko dzięki opcji USB :) była to
    jedyna możliwość podłączenia drukarki/kombajn pod router i winda
    widziała ją tak samo jak bym podłączył bezpośredni i dzięki temu działał
    cały soft od drukarki :)
    Po podłączeniu huba USB podłączyłem sobie do niego dysk na USB,
    podpinałem testowo flasha .. wszystko widoczne i działające tak samo jak
    bym podłączył bezpośrednio, jedyne co trzeba zrobić to connect
    urządzenia softem od dlinka:

    Share USB devices like printers and storage with all the users on your
    network with D-Link's SharePort(TM) Technology

    Teraz dostałem router od UPC a i drukarka zmieniła miejsce i router leży
    bezużyteczny, chyba czas na allegro :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.