    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: USB <--> SPI
    Date: Sat, 14 Sep 2013 10:51:46 +0200

    Czy istnieje jakieś proste rozwiązanie, które umożliwiłoby emulację
    transmisji szeregowej (terminal) przy pomocy złącza USB (od strony PC) i
    SPI (od strony MCU)? Coś jak FT232, ale podpinane nie pod USART ale SPI.

    Chodzi mi o możliwość terminalowej konfiguracji/debugowania w prostym z
    prostym MCU, który ma tylko jeden, już wykorzystany USART.

    BTW jak długie mogą być doprowadzenia magistrali SPI? Zdarzyło mi się
    już umieszczać złącze ISP na innej płytce, połączonej z główną
    ekranowanym kablem o długości poniżej 10 cm. Nie zauważyłem
    jakiejkolwiek wrażliwości na zakłócenia (pstrykanie lutownicą, GSM). Nie
    było samoczynnych resetów, błędów podczas wgrywania wsadu także nie
    zauważyłem.
    Czy podobne podejście przy podłączaniu układów pracujących na magistrali
    SPI może być źródłem jakichś problemów?