-
1. Data: 2014-11-09 13:21:50
Temat: UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
Od: z <...@...pl>
"Wystąpił błąd
W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
Taki komunikat pojawia się co 5 - 15 min. i trzeba przeładować stronę.
Walczę z infolinią od kilku miesięcy i nie potrafią rozwiązać problemu
Używam peceta z windowsem (dwa różne urządzenia) po wifi.
Już nie mam siły się użerać.
Wiem że nie jestem jednym z takim problemem. Próbowałem już wszystkiego.
Ma ktoś jakiś sposób? Na androidzie podobno nie ma takich problemów.
z
-
2. Data: 2014-11-11 19:46:38
Temat: Re: UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Sun, 09 Nov 2014 13:21:50 +0100, z <...@...pl> wrote:
>Ma ktoś jakiś sposób?
Zrezygnować z tej, wątpliwej jakości, usługi. Może jakby wszyscy Ci,
co płacą, z niej zrezygnowali, to UPC coś by z tym zrobiło. A tak
inkasują po 5PLNów od łba i umywają ręce.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
-
3. Data: 2014-11-14 14:20:45
Temat: Re: UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
Od: Malkontent <m...@g...pl>
Dnia Sun, 09 Nov 2014 13:21:50 +0100, z <...@...pl> napisał:
> Na androidzie podobno nie ma takich problemów.
Są. U mnie na smartfonie niektóre kanały też wyświetlały taki
komunikat.
--
Pozdr. _/_/_/_/
Malkontent _/_/_/
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/