  • 1. Data: 2009-05-25 10:45:43
    Temat: U800 problem z dzwiekiem
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Kiedyś już o tym pisałem ale chce wrócić do tematu bo problem ciągle
    nierozwiązany.

    Mam problem z jakością połączeń. Telefon to Samsung U800 w Plusie. Ja słyszę
    dobrze, natomiast osoba po drugiej stronie co jakiś czas ma krótkotrwałą
    ciszę. Z tego co zaobserwowałem dzieje się to raczej przy dłuższej rozmowie
    (kilka minut) Nie ma też znaczenia z jakiej jest sieci. Najczęściej jestem w
    zasięgu jednego nadajnika. Czy jest możliwe takie dziwne uszkodzenie
    telefonu? Czy raczej winna jest sieć. A może zmienić (jeśli idzie) kodowanie
    dźwięku?

    GG# 906954