  • 11. Data: 2012-08-13 06:23:46
    Temat: Re: Tymczasem w Nokii ...
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    >Czysto Nokiowe (z dużym przymrużeniem oka) było Maemo.

    ciekawe czemu oni nie kupio Aplla? Ma dużo fajniejszy system....

    SJ

  • 12. Data: 2012-08-13 11:34:31
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Aug 2012 02:00:21 +0200, Krystek napisał(a):

    > RIM to chyba jeszcze tylko dlatego żyje, że mają prawa do systemu
    > operacyjnego QNX.

    A co ma jedno do drugiego? Przecież oni sobie kompletnie z tym nie radzą.
    Pierwsze urządzenie z systemem bazującym na QNX wyszło już 1.5 roku temu.
    Przez ponad pół roku nawet nie potrafili mu zrobić dostępu do poczty BB!!!

    A po dwóch latach starań, system do telefonu wciąż nie jest gotowy, wyszło
    tylko takie dziwne urządzenie dla developerów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 13. Data: 2012-08-20 11:49:37
    Od: <t...@w...pl>

    Nokia niepotrafila dostrzec czego ludzie chca.

    obecnie rynek to dwie kategorie
    1) Prostu Telefony i tutaj podzial na telefony:
    a) budrzetowe ( i te sa na rynku)
    b) te z górnej pólki (starannie wykonane z dobra bateria i antena);
    tych niema !!!
    2) Smartfony - tu Nokia sie przejehala
    a) budrzetowe - duza ilosc bajerów dla dzieciaków.
    b) te z górnej pólki (z doba bateria i dopracowane); tych niema !!!

    Od takiego producenta jak Nokia oczekiwalbym przede wszystkim solidnosci;
    niech produkuja modele budrzetowe ale powinna byc linia telefonów dorze
    dopracowanych dla osów które
    mialy juz wczesniej komurki i tylko tego potrzebuja - te same funkcje w
    leprzej jakosci wykonania z laprza bateria.
    - bateria to glówny parametr funkcjonalnosci;
    - tymczasem mój cztero letni telefon trzyma dluzej niz wiekszosc nowych
    telefonów

    ---------------------------------
    to tak jak z zegarkiem.
    nosze go troche dla ozdoby a troche po to zeby wiedziec jaki jest czas
    niechce czasu sprawdzac gdzie indziej.
    wkurzalo by mnie jakby mial sto róznych funkcji - ma bys ladny i pokazywac
    czas
    ma tez byc funkcjonalny - niechce go nakrecac co dzien
    kupuje najleprza baterie i mam spokój na kilka lat.
    ---------------------------------

    t.

  • 14. Data: 2012-08-20 12:03:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 11:49:37 +0200, t...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > leprzej jakosci wykonania z laprza bateria.
    > kupuje najleprza baterie i mam spokój na kilka lat.

    A co cię tak bardzo wkurza w słowniku ortograficznym i netykiecie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz