  • 1. Data: 2011-03-16 22:29:24
    Temat: Tym razem rozmiar: GTX 460
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam.
    Jest sobie taka karta:
    http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=435
    Czy ktoś z obecnych ma dostęp do niej i może zapodać jakie toto
    jest długie (licząc od krawędzi śledzia), bo zdaniem producenta
    to jest chyba tajemnica strategiczna?

    Przekopałem różniaste fora i napotkałem opinie takie jak tu:
    http://www.overclock.net/nvidia/860547-gainward-gtx-
    460-1024mb-gs-glh.html
    ...że rzeczona karta jest "taka sama jak referencyjna NVidia" - z linkiem
    do NVidii:
    http://www.nvidia.pl/object/product-geforce-gtx-460-
    pl.html
    http://www.nvidia.co.uk/object/product-geforce-gtx-4
    60-uk.html
    ... tam jest podana długość 210mm.

    Z kolei np. dla GS-GLS podają:
    http://www.fudzilla.com/reviews/item/19472-gainward-
    gtx-460-gs-goes-like-hell-tested?tmpl=component&prin
    t=1
    ...188mm, i nie miałbym nic przeciw jakby "zwykła" też tak miała ;)

    Wolałbym więc sprawdzić - ktoś wie?
    :D

    pzdr, Gotfryd